Some people like cupcakes better, I for one care less for them.
Btw, ligt het aan mij, of gebruikt mozilla zijn cache veel beter dan internet explorer?
Jaja.Op woensdag 29 augustus 2001 09:26 schreef rjeggens het volgende:
Geing, maar als je tabs wilt, kun je ook Opera gebruiken. Da's een productie versie.
Maar ik vind Mozilla beter dan Opera werken op bepaalde sites.
Plugin support van Mozilla is ook beter.
Door Opera en Galeon ben ik verslaafd geraakt aan tabbed browsen.
Je hoeft alleen maar wat files te updaten.
Eerst wel een backup maken van de oude files, boel is nog wat buggy.
Je hoeft enkel wat files te updaten.Op woensdag 29 augustus 2001 09:29 schreef wwillem het volgende:
Ik heb zelf de gewone mozilla en is er ook een update voor mozilla dat je multizilla krijgt?
Btw, ligt het aan mij, of gebruikt mozilla zijn cache veel beter dan internet explorer?
Ie:
Weet niet.
Internet explorer werkt niet onder linux.

't ziet er wel gers uit...
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Ga het even proberen zo
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Er zijn mensen die wat tegen Opera hebben, (*HINT* CLOSED SOURCE, NON-FREE) ik vind het dus wel handig al gebruik ik het zelf nietOp woensdag 29 augustus 2001 09:26 schreef rjeggens het volgende:
Geing, maar als je tabs wilt, kun je ook Opera gebruiken. Da's een productie versie.
There are two major products that come out of Berkeley: LSD and UNIX.
We don't believe this to be a coincidence. -- Jeremy S. Anderson
In short: just say NO TO DRUGS, and maybe you won't end up like the Hurd people. -- Linus TorvaldsI
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Dat je niet meer met meerdere windows hoeft te klooien, maar het in 1 window met tabs kan regelen.Op woensdag 29 augustus 2001 19:54 schreef Prozaq het volgende:
En zo neen, wat heb ik hier dan aan?
En dat is een roelerende feature. In een browser zonder tabs wordt ik tegenwoordig gek. (ik gebruik al een hele tijd galeon)
Niettemin: ziet er idd cool uit.
Zoef
Dat had ik vroeger ook (en kan galeon ook gewoon btw), maar ik ben tabs toch best wel veel fijner gaan vinden.Op donderdag 30 augustus 2001 00:41 schreef Zpottr het volgende:
Hmm... een aparte desktop voor mijn browservenstertjes werkt minstens even lekker en kost geen pixels...
Maar het is een keuze natuurlijk.
Verwijderd
Hoe heet dat proggie wat je links op je beeldscherm hebt staan, met die system info ed. Of hoort dat bij Enlightenment?
Verwijderd
gkrellmOp donderdag 30 augustus 2001 07:25 schreef Agijsbro het volgende:
[..]
offtopic:
Hoe heet dat proggie wat je links op je beeldscherm hebt staan, met die system info ed. Of hoort dat bij Enlightenment?
Idd.Op donderdag 30 augustus 2001 11:36 schreef beelzebubu het volgende:
gkrellm
Gkrellm wordt overigens vaak samen met Enlightenment gebruikt, maar het hoeft niet (het is gewoon een losse app).
den haag?Op woensdag 29 augustus 2001 09:43 schreef chem:
't ziet er wel gers uit...
ff in je profile gekeken, idd den haag ja... ergens anders wordt dat woord niet gebruikt
verder zal ik multizilla straks wel eens gaan testen ja
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Verwijderd
Zie ook: [topic=278811/1/25]
En ze worden verdorie steeds beter...
Als dit zo doorgaat gaat Mozilla's IE's kont ongelooflijk schoppen.
Op veel punten is dat zelfs al het geval.
Lijkt me ook erg relaxed.
[deze advertentieruimte is te koop]
Verwijderd
Galeon.Op zaterdag 29 september 2001 21:52 schreef sharky_k_ het volgende:
Mozilla wordt (ik vind "is") een echte IE killer... het werkt best goed alleen ze kunnen wel wat aan de GUI doen, tjonge tjonge...
Galeon gebruikt de rendering engine van Mozilla (gecko), maar heeft een lichtere (en praktischere, imho) interface.
Het grootste nadeel van Galeon is dat hij op een hoop Gnome bla depend.
Verwijderd
Dat kan ook helemaal niet aangezien het een eigen interface heeft. Er is wel een embedded Mozilla voor Linux en Windows die gewoon native widgetsets gebruiken. Zeg maar zoiets als Galeon, maar dan zonder functies, alleen 4 knoippen en dat wast.Op zaterdag 29 september 2001 22:14 schreef sharky_k_ het volgende:
wat ik ook wel minder vind is dat ze geen (goede) Aqua interface hebben gemaakt voor MacOS X.
Kan ook met Konqueror/KMozilla. Gewoon KMozilla installeren en in je opties instellen dat hij voor html-pagina's KMozilla gebruikt in plaats van KHTML, that's it...Op zaterdag 29 september 2001 21:56 schreef deadinspace het volgende:
[..]
Galeon.
Galeon gebruikt de rendering engine van Mozilla (gecko), maar heeft een lichtere (en praktischere, imho) interface.
Het grootste nadeel van Galeon is dat hij op een hoop Gnome bla depend.
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Ze zouden een nautilus-galeon module moeten maken. Want nu gaat er een hoop dubbel-op gebeuren. Ik geloof ergens gelezen te hebben dat ze d'r over dachten om dat te doen...maarja, ik meen wel vaker iets te lezen. Nu verder met Child's play
bekijk dit even:Op zaterdag 29 september 2001 22:14 schreef sharky_k_ het volgende:
wat ik ook wel minder vind is dat ze geen (goede) Aqua interface hebben gemaakt voor MacOS X.
http://www.simweb.net/eric/projects/Aqua/
of meer precies:
http://www.simweb.net/eric/projects/Aqua/bulletin/cgi-bin/ib.cgi?action=list&id=0&directory=2
have fun
LinuxFox, because penguins aren't even furry
Verwijderd
Inderdaad! Ik gebruik nu galeon, want tabbed browsen en smart bookmarks ROELEREN!!!Op zaterdag 29 september 2001 23:12 schreef Valium het volgende:
Ze zouden een nautilus-galeon module moeten maken. Want nu gaat er een hoop dubbel-op gebeuren. Ik geloof ergens gelezen te hebben dat ze d'r over dachten om dat te doen...maarja, ik meen wel vaker iets te lezen.
Maar galeon zou dat 'news in sitebar' en 'filebrowsing' ook wel kunnen gebruiken..
waardoor de app weer dusdanig zwaar wordt dat je net zo goed mozilla kan gebruiken......Op zondag 30 september 2001 00:00 schreef Agijsbro het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik gebruik nu galeon, want tabbed browsen en smart bookmarks ROELEREN!!!
Maar galeon zou dat 'news in sitebar' en 'filebrowsing' ook wel kunnen gebruiken..
Inderdaad, laat Galeon aub een web-browser zijn, en nix anders.Op zondag 30 september 2001 00:03 schreef balk het volgende:
[..]
waardoor de app weer dusdanig zwaar wordt dat je net zo goed mozilla kan gebruiken......
Wil je sidebars in Galeon, laadt de module. Wil je harddisk defragmenteren in Galeon, laadt de module. Zo moet het worden, en zo gaat het (hopelijk) worden. Wat je niet gebruikt hoef je niet mee te sjouwen. Dat was ook het hele idee van Nautilus. Alles wat je gebruikt wordt op-de-vlieg geladen.
PS. Ik ben de vertaler van Galeon. Als er (volgens jou) dingen niet goed zitten in Galeon (0.12.2 graag, oudere versies zijn niet compleet), zeg het ff (en kom meteen maar met een oplossing wanneer je toch bezig bent
Apple heeft die site plat laten leggen. Apple vindik dus echtOp zaterdag 29 september 2001 23:17 schreef FoxMan het volgende:
[..]
bekijk dit even:
http://www.simweb.net/eric/projects/Aqua/
of meer precies:
http://www.simweb.net/eric/projects/Aqua/bulletin/cgi-bin/ib.cgi?action=list&id=0&directory=2
have fun
Die gast had volgens mij weer met die mensen van Apple gepraat en ze waren het er over eens dat hij door mocht gaan met het ontwikkelen van de skin. En apple zou zelfs een paar tips geven om zo "the best Aqua experience" te krijgen. Stond ergens op slashdot ofzo...Op zondag 30 september 2001 02:08 schreef Groot-Moefti het volgende:
[..]
Apple heeft die site plat laten leggen. Apple vindik dus echtWel van de Open Source gemeenschap nemen maar er niks voor terug geven!
Verwijderd
Dit bedoel je?Op zondag 30 september 2001 02:19 schreef Valium het volgende:
[..]
Die gast had volgens mij weer met die mensen van Apple gepraat en ze waren het er over eens dat hij door mocht gaan met het ontwikkelen van de skin. En apple zou zelfs een paar tips geven om zo "the best Aqua experience" te krijgen. Stond ergens op slashdot ofzo...
Verwijderd