Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-04 22:22
Ik zoek een?

Ik zoek een Android tablet van 10 inch of groter om films en series op te kijken. Af en toe ook om op te browsen.

Het wordt alleen thuis gebruikt dus alleen wifi is voldoende. Qua beeld is full hd voldoende, scherper dan full hd is mooi meegenomen. Omdat het alleen thuis zal worden gebruikt is de helderheid van het scherm ook niet heel belangrijk.

Qua opslagcapaciteit is 32gb denk ik voldoende, omdat ik vooral gebruik zal maken van streaming apps en geen films lokaal zal opslaan. Maar meer is altijd beter uiteraard.

Het is belangrijk dat je vlot en soepel door de os kan navigeren. Dus liever niet een trage budget chip.

Wat is je budget?
300 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......

Vooral in de avond films en series kijken. Af en toe browsen of een pdf bestand openen.

Wat ik qua software belangrijk vind is dat de tablet zolang mogelijk nieuwe updates krijgt. Ik heb nu namelijk een oude samsung tablet die qua hardware nog prima mee kan, maar er draait een oude Android versie op waardoor apps zoals netflix, amazon prime, disney niet meer op geïnstalleerd kunnen worden.

Technologieen zoals HDR+ etc zijn uiteraard mooi meegenomen, maar het is voor mij geen harde eis.

Qua geluid hoeft het ook niet heel speciaal zijn, omdat ik het meestal met een koptelefoon wil gebruiken. Maar als goed geluid mogelijk is binnen mijn budget, dan is dat ook mooi meegenomen.

Wat heb je zelf al gevonden?

Ik heb op coolblue deze vergelijking gemaakt:
https://www.coolblue.nl/v...5778/911134/885490/883421

Maar misschien mis ik in deze vergelijking een tablet die beter bij mijn eisen en wensen past.

Samengevat:

Eisen:
- Full HD
- Lang software updates
- Vlot
- Redelijk geluid
- Redelijk beeld

Wensen
- Beter dan Full HD
- Veel opslagcapaciteit
- Goed geluid
- Goed beeld

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:11
Je kunt hier op Tweakers op al je eisen filteren in de Pricewatch, daar is meer keuze dan bij CB op de website:
categorie: Tablets

Zou eens naar de Realme Pad kijken, is best populair.