G29 werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse223
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 07-11-2022
Mijn vraag

Ik heb misschien net een paar maand mijn G29 stuur alleen nu ik hem wil gebruiken werkt hij niet. De usb is in de ps4 het lampje boven op het stuur knippert alleen.

Relevante software en hardware die ik gebruik
X

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Stekker opnieuw er in. Usb opnieuw erin . Naar ps3 mode en weer terug geswitched.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faraga
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-09 13:18
Ook de stekkers aan de kant van het stuurtje gecontroleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse223
Ik zal gaan checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse223
faraga schreef op maandag 7 november 2022 @ 13:36:
Ook de stekkers aan de kant van het stuurtje gecontroleerd?
De draden werken gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faraga
Het klinkt namelijk alsof hij geen stroom krijgt vanuit het stopcontact. Dus dat is een kwestie van de drie contactpunten van de stekker controleren (in het stopcontact, bij de adapter en aan de kant van het stuurtje). Anders zou ik het eerlijk gezegd ook niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 09:21
faraga schreef op maandag 7 november 2022 @ 14:46:
Het klinkt namelijk alsof hij geen stroom krijgt vanuit het stopcontact. Dus dat is een kwestie van de drie contactpunten van de stekker controleren (in het stopcontact, bij de adapter en aan de kant van het stuurtje). Anders zou ik het eerlijk gezegd ook niet weten.
Als het ding geen voeding kreeg, had het LEDje zeer waarschijnlijk ook niet gaan knipperen. Dat is het dus 99% zeker niet.. Wil je het echt zeker weten, dan even meten (en zeker niet aan "die 3 puntjes" gaan klooien als je niet weet waar je mee bezig bent, anders sta je op te lichten als een reflector)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faraga
kroegtijger schreef op maandag 7 november 2022 @ 16:50:
[...]

Als het ding geen voeding kreeg, had het LEDje zeer waarschijnlijk ook niet gaan knipperen. Dat is het dus 99% zeker niet.. Wil je het echt zeker weten, dan even meten (en zeker niet aan "die 3 puntjes" gaan klooien als je niet weet waar je mee bezig bent, anders sta je op te lichten als een reflector)
Ik heb zelf ook zo'n ding. Hij krijgt ook wat stroom van USB en alleen daarmee kunnen de ledlampjes ook al aangaan. Hij functioneert dan alleen niet. Verder heb ik het alleen over de plugjes en kijken of die goed aangedrukt zijn. Niemand praat hier over daadwerkelijk met ontbloot koper aan de gang gaan.
Pagina: 1