Black Friday / Cyber Monday 2022 (25 & 28 november) Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 298.003 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Tomba schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 08:26:
[...]

Een modje had ingegrepen in het topic, heb de link aangepast.
Daar heeft niemand iets aangepast. Je kan alleen niet linken naar een (persoonlijke) notificatie. ;)

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-06 09:36

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Yorinn schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 08:33:
[...]

Daar heeft niemand iets aangepast. Je kan alleen niet linken naar een (persoonlijke) notificatie. ;)
Ah dat was m :) Thanks

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:57

scorpionv

This space for rent

Vond het inderdaad een wat typische Black Friday.

PC hardware zag ik weinig hele goede aanbiedingen. Maar daar was ik gelukkig ook niet naar op zoek.
Lego veel goede aanbiedingen, maar bijna alleen thema spul wat normaal niet goed genoeg loopt. Alleen Volvo dumptruck was super.

Software / cloud / abbos zoals verwacht, 25-50% aanbiedingen.
Mobiele telefoons in het midden segment goede aanbiedingen, Pixel 6a, diverse Samsungs.
Refurbished hardware (laptops) prima aanbiedingen.
Huishoudelijke 2021 apparaten prima aanbiedingen.
Sonos top aanbiedingen.

Resume: Software, oude voorraad en overstock ging prima de deur uit, verder matig.

Fun while it lasted: World Community Grid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruut88
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-06 14:44
*knip* (Mogelijke) scam. Nieuwe verkoper, geen recensies en een prijs die té goedkoop is.

[ Voor 92% gewijzigd door Yorinn op 29-11-2022 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XFlame
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 15:42
Werkt nog steeds niet, je link bevat ook nu nog iets met notificatie:
https://tweakers.net/notificatie/6385ad74b64925f84b08cac4/

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:13
scorpionv schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 08:38:
Vond het inderdaad een wat typische Black Friday.

PC hardware zag ik weinig hele goede aanbiedingen. Maar daar was ik gelukkig ook niet naar op zoek.
Lego veel goede aanbiedingen, maar bijna alleen thema spul wat normaal niet goed genoeg loopt. Alleen Volvo dumptruck was super.

Software / cloud / abbos zoals verwacht, 25-50% aanbiedingen.
Mobiele telefoons in het midden segment goede aanbiedingen, Pixel 6a, diverse Samsungs.
Refurbished hardware (laptops) prima aanbiedingen.
Huishoudelijke 2021 apparaten prima aanbiedingen.
Sonos top aanbiedingen.

Resume: Software, oude voorraad en overstock ging prima de deur uit, verder matig.
Eens. Met name in de categorie huishoudelijk flink kunnen scoren:
- 4K televisie (Lidl)
- Wasmachine en droger (Samsung cashback)
- Luxe braadpan (Le Creuset)
- Dons dekbed (Hema)

En ook in de categorie PC:
- Lenovo Legion i7/3070Ti systeem (Coolblue)
- 2x Dell 27" schermen (Dell)
- Corsair mechanisch toetsenbord (Alternate)

Samen ruim €1.500 bespaard op aankopen die je vroeg of laat toch moest doen. Enige nadeeltje dat geen van de bovenstaande voor mijzelf was, maar heb nu wel blije ouders, zus en haar vriend (een buitenlander) die zijn vaste contract en design opleiding vanuit de werkgever kon vieren met een eigen PC.

Zelf toch wel iets gekocht:
- 200 vaatwastabletten
- Carclean doekjes/poetsmiddel

Met dank aan Tweakers!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:32
Niann-Tsyr schreef op maandag 28 november 2022 @ 17:37:
Voor de mensen die nog een card wallet zoeken. Bij Ekster.com (Nederlands bedrijf via Kickstarter ooit begonnen) nu 30% off op alle orders en 40% off op orders boven 200USD. Geen code nodig, wordt automatisch aangepast.
Verzendkosten waren voor mij 43 USD (2 producten).

https://ekster.com/
Tnx voor de tip, mooie producten! Ik heb uiteindelijk besteld bij Productpine. Daar is hij ook afgeprijsd (de rest van de week nog) en gene verzendkosten. Door de dollarkoers niet meer aantrekkelijk om in USA te bestellen. Heb 142 betaald voor 2 stuks (variant met AirTag houder).

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:11

CeesKees

I rest my Kees

CeesKees schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 22:13:
Een monitor, van Dell. Eerstvolgende zie ik voor €149. Nu bij Dell €98

https://www.dell.com/nl-n...itoren-monitoraccessoires
Helaas de bestelling geannuleerd door Dell.
Ik hoop dat andere Tweakers meer geluk hebben.

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shapeshifter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-06 16:43

Shapeshifter

Get it over with

CeesKees schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 10:40:
[...]

Oh, da's balen. Ik had 3 van deze besteld

https://www.dell.com/nl-n...itoren-monitoraccessoires

Die toen 157 euro per stuk waren en die bestelling is welliswaar vertraagd, maar staat wel op bevestigd. Ze geven zelf aan dat ze eind deze week geleverd worden...

(Ander scherm dat ik bij Azerty had besteld staat ook nog op "wachten op producten" dus de levertijden zijn overal moeilijk op dit moment lijkt het)

HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jerie
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
CeesKees schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 10:40:
[...]

Mag dit wel? Volgens mij is er leverplicht, er is immers een koopovereenkomst. Indien men duidelijk aangaf 'op=op' dan is dat een uitzondering.

"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
@Shapeshifter Hier zijn ze dinsdag binnengekomen. We hebben ze afgelopen weekend dus ook cadeau kunnen doen aan de jarige.

Kortom; de 27" worden wel gewoon geleverd :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Jerie schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 11:46:
[...]

Mag dit wel? Volgens mij is er leverplicht, er is immers een koopovereenkomst. Indien men duidelijk aangaf 'op=op' dan is dat een uitzondering.
Inderdaad uitzonderingen zijn op=op duidelijk vermeldt en een voor de consument duidelijk te zien en begrijpen prijsfout. 33% korting tijdens BF/CM vind ik niet een prijsfout. Ik zou op mijn strepen gaan staan @CeesKees .

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludewig
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ypuh schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 11:46:
Kortom; de 27" worden wel gewoon geleverd :).
Ik heb de Dell 27" al een week geleden ontvangen (22 november) en net zo lang al in gebruik. Overigens met Paypal betaald. Ik lees hier en daar dat een bestelling met iDEAL voor vertraging zorgt.

Op zich kun je een webwinkel volgens mij houden aan een overeenkomst, maar in de praktijk is dat een hoop gedoe en voor zo'n goedkoop product eigenlijk niet de moeite of de kosten waard, want een kantonrechter is ook niet gratis.

[ Voor 40% gewijzigd door Ludewig op 29-11-2022 12:10 ]

When a man finds a conclusion agreeable, he accepts it without argument, but when he finds it disagreeable, he will bring against it all the forces of logic and reason

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
De volgende die iets over niet-geleverde Dell monitoren wilt zeggen, mag dit in een nieuw topic in SF doen. Dat gaat hier teveel offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soru
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-06 09:41
Ypuh schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 09:18:
[...]

Eens. Met name in de categorie huishoudelijk flink kunnen scoren:
- 4K televisie (Lidl)
- Wasmachine en droger (Samsung cashback)
- Luxe braadpan (Le Creuset)
- Dons dekbed (Hema)

En ook in de categorie PC:
- Lenovo Legion i7/3070Ti systeem (Coolblue)
- 2x Dell 27" schermen (Dell)
- Corsair mechanisch toetsenbord (Alternate)

Samen ruim €1.500 bespaard op aankopen die je vroeg of laat toch moest doen. Enige nadeeltje dat geen van de bovenstaande voor mijzelf was, maar heb nu wel blije ouders, zus en haar vriend (een buitenlander) die zijn vaste contract en design opleiding vanuit de werkgever kon vieren met een eigen PC.

Zelf toch wel iets gekocht:
- 200 vaatwastabletten
- Carclean doekjes/poetsmiddel

Met dank aan Tweakers!
toon volledige bericht
Waar heb je de LeCreuset braadpan gekocht en voor hoeveel?

Overigens vraag ik me af of het nuttig is om een splitsing te hebben voor software deals. Dit zijn er altijd gigantisch veel en komen vaak meerdere keren per jaar terug, dat is vaak iets wat mij niet zo interesseert aan Black Friday.

[ Voor 11% gewijzigd door Soru op 29-11-2022 13:09 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ypuh
Soru schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 13:06:
Waar heb je de LeCreuset braadpan gekocht en voor hoeveel?
https://cookinglife.nl/ had een eigen BF aanbieding bovenop de Le Creuset BF aanbieding. Met de code magazine-winter5 krijg je nog eens 5%, dus eigenlijk 3 aanbiedingen in één.

Dat gold voor de 24cm lage braadpan voor €137,75 die nu uitverkocht is. Als je een beetje rondshopt vind je hem elders ook nog wel voor €159 of €165.

Note: Het zijn allemaal BF prijzen die volgens mij verlengd zijn voor 'Cyber Week'. De reguliere prijs is iets van €279 en de standaard online prijs ca. €190.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerie
  • Niet online
B-Bandit schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 10:05:
[...]

Tnx voor de tip, mooie producten! Ik heb uiteindelijk besteld bij Productpine. Daar is hij ook afgeprijsd (de rest van de week nog) en gene verzendkosten. Door de dollarkoers niet meer aantrekkelijk om in USA te bestellen. Heb 142 betaald voor 2 stuks (variant met AirTag houder).
Mooie producten? Waarom? Beeeetje overpriced zo kan ik ook korting geven.

Ik zou inderdaad niet snel iets bestellen in USD (hoewel producten ook duurder worden in EUR).

Deze kan ik aanraden: https://webshop.schippers-it.nl/product/card-shield-1/ heb je een leren RFID wallet voor ~50 EUR + verzendkosten (dit is de NL distributeur van dit merk), en je hebt het binnen 2 dagen binnen. En het is ook een gerenommeerd merk.

Qua sleutels ed. gebruik ik graag Keyport omdat dit volledig modulair is. Komt ook uit VS, trouwens ook duur maar ik ken er geen gedegen alternatieven voor.

"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ludewig
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Jerie schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 14:23:
[...]
Deze kan ik aanraden: https://webshop.schippers-it.nl/product/card-shield-1/ heb je een leren RFID wallet voor ~50 EUR + verzendkosten (dit is de NL distributeur van dit merk), en je hebt het binnen 2 dagen binnen. En het is ook een gerenommeerd merk.
Alsnog een gigantisch bedrag voor een wallet met wat aluminiumfolie erin. Als je geen haast hebt zou ik dan eerder eens kijken op Aliexpress, waar je al vanaf een 10tje zulke dingen hebt, en dan nog veel mooier dan zo'n floddergeval.

When a man finds a conclusion agreeable, he accepts it without argument, but when he finds it disagreeable, he will bring against it all the forces of logic and reason

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Soru schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 13:06:
[...]

Overigens vraag ik me af of het nuttig is om een splitsing te hebben voor software deals. Dit zijn er altijd gigantisch veel en komen vaak meerdere keren per jaar terug, dat is vaak iets wat mij niet zo interesseert aan Black Friday.
Dat is wel iets waar ik naar kan/wil kijken of er eventueel een doorlopend software aanbiedingentopic kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerie
  • Niet online
Ludewig schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 14:54:
[...]

Alsnog een gigantisch bedrag voor een wallet met wat aluminiumfolie erin. Als je geen haast hebt zou ik dan eerder eens kijken op Aliexpress, waar je al vanaf een 10tje zulke dingen hebt, en dan nog veel mooier dan zo'n floddergeval.
Zit geen aluminiumfolie in hoor :) ik wilde alleen maar aangeven dat een gerenommeerd merk (dat ook door forensische opsporing wordt gebruikt) zonder BF deal of whatever goedkoper is dan het merk 'ekster' waarbij het uit de VS moet komen (en er naar alle waarschijnlijkheid nog kosten bij komen).

Maargoed, het andere uiterste is inderdaad de kunstlederen wallets van het merk 'cizicoco' met als omschrijving 'Pop-Up Rfid Zwarte Portemonnee Id Card Case Mannen Rfid Button Credit Kaarthouder Hoge Kwaliteit Metalen Aluminium Auto portemonnee'.

Er zit echt wel kwaliteitsverschil tussen de verschillende RFID wallets. Als je goedkoop wilt, en het hoeft niet waterdicht te zijn dan kun je net zo goed zelf een wallet in elkaar knutselen met wat aluminiumfolie. Dat heb ik ook gedaan, en gebruik ik ook maar om met een ander doel dan goede, volledige shielding.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Ravocs
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-06 10:01
Jusjos schreef op woensdag 23 november 2022 @ 13:50:
....
Het is zeker de moeite om even een kijkje te nemen op https://www.flexispot.nl/black-friday. [...] er is zelfs een loterij zag ik https://www.flexispot.nl/uidaging99s. Zeker de moeite om even een kijkje te nemen dus.
Ik heb een fietsbureau V9 gewonnen! Cool :*)

(heeft iemand hier plek voor in z'n kantoor? >:) let me know)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bifi_G60
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:56
Ravocs schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 11:57:
[...]

Ik heb een fietsbureau V9 gewonnen! Cool :*)

(heeft iemand hier plek voor in z'n kantoor? >:) let me know)
ik kan vragen of ze hem bij ons in de gameroom willen hebben als goed voornemen :P

• Niann-Tsyr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-06 17:15
B-Bandit schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 10:05:
[...]

Heb ze eindelijk binnen. Geen extra douanekosten hoeven betalen.

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:32
Niann-Tsyr schreef op donderdag 22 december 2022 @ 13:23:
[...]

Heb ze eindelijk binnen. Geen extra douanekosten hoeven betalen.
Nee dat hoeft ook niet. Die belastingen betaal je vooraf (net als bij Amazon.com bijvoorbeeld).

Fijn dat je ze binnen hebt. Toevallig heb ik de mijne gisteren pas ontvangen ivm defect bij de eerste levering. Ben er tevreden mee!

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Black Friday is inmiddels een paar weken voorbij. Gezien alle Black Friday aanbiedingen wel zijn gedeeld, doe ik dit topic op slot.

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Overzichtslijst met aanbiedingen
Overige (Black Friday / Cyber Monday) topics

Let op bij het plaatsen van een aanbieding op externe verkopers bij een webshop.
Hebben deze, veelal nieuwe verkopers, geen/weinig reviews, is het mogelijk een scam. Let hier op bij het plaatsen van een aanbieding.

[font size=14]Dit topic is WEL voor:[/font]
* het melden van aanbiedingen, inclusief de website/URL. Probeer hiervoor wel zoveel mogelijk de template te gebruiken om het overzichtelijk te houden.
* geef zoveel mogelijk specifieke informatie, dus niet alleen de melding.
* aanvullingen en correcties op geplaatste aanbiedingen.
* slowchat is met mate toegestaan op Black Friday (25-11) en Cyber Monday (28-11).

[font size=14]Dit topic is NIET voor:[/font]
* zoekvragen, requests en offtopic reacties, deze worden verwijderd. Ook vragen waar product x of merk y goedkoop verkrijgbaar is, valt hieronder.
* nutteloze posts met wat je gekocht hebt of wilt kopen. Discussie is toegestaan, als het maar ontopic blijft en over de aanbiedingen gaat.
* bedankjes. Wil je iemand bedanken voor een aanbieding, kan je altijd het duimpje gebruiken naast een post.
* referrals (ook links naar Pepper.com en vergelijkbaar vallen hieronder, gezien zij een referral aan een link plakken). Let ook op bij het plaatsen van links naar Amazon, gezien deze automatisch een referral erbij plakt.
* shopervaringen (Voor de meeste hardware-shops hebben we Shopreview.tweakers.net, waar (afgeronde) shopervaringen gedeeld mogen worden.)
* vragen rondom (het omzeilen van) georestricties. Ook de discussie over hoe je Amazon Prime uit een ander land kan krijgen valt hieronder.