Er zijn geen actuele prijzen bekend van dit product.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
uitvoering: Dell UltraSharp U3419W Zwart

Er worden ook geen historische prijzen (meer) getoond, dat zou toch wel handig zijn.
Die waren er wel, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02:47

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dit is iets voor de devvers en op het eerste gezicht zou ik zeggen dat het een bug is. :)

Pricewatch => Stoute bugs

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Een 'laatste prijs ooit' zou idd leuk zijn. Al zou ik zelf, en de gemiddelde koper, vast meer hebben aan en laatste mediaan-prijs hebben.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Ik zou graag gewoon de grafiek zien.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Over een paar minuten keert de prijsgrafiek weer terug bij prijsloze producten die wel in het verleden prijzen hadden.
F_J_K schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 00:27:
Een 'laatste prijs ooit' zou idd leuk zijn. Al zou ik zelf, en de gemiddelde koper, vast meer hebben aan en laatste mediaan-prijs hebben.
Dat zat er dan ook in... maar ook dat werkte blijkbaar al een paar jaar niet meer. Dat is bij deze ook gefikst.

De laatste mediaan weten we overigens niet, die houden we niet bij (alleen het min, max en gemiddelde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
ACM schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 08:43:
Over een paar minuten keert de prijsgrafiek weer terug bij prijsloze producten die wel in het verleden prijzen hadden.

[...]

Dat zat er dan ook in... maar ook dat werkte blijkbaar al een paar jaar niet meer. Dat is bij deze ook gefikst.

De laatste mediaan weten we overigens niet, die houden we niet bij (alleen het min, max en gemiddelde).
*O* Heel fijn dat de grafieken weer terug komen! Ik heb het de afgelopen dagen flink gemist bij het opzoeken van 2e hands producten. Een grafiek geeft in een opslag weer wanneer het product courant was, en of het toentertijd hoog of laag gepositioneerd was.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Pagina: 1