Hallo Tweakers
Ik heb nu aan AM3+ X8-9370 met 32 Gb geheugen op aan Asus M5A99X Evo R2.0. Deze ondersteund geen Windows 11 omdat de proc.niet ondersteund wordt. Heb er al wel windows 11 opgezet. Maar wil nu een update gaan maken naar een ondersteund moederbord en processor.
Dan mijn advies vraag aan jullie.
Ik heb een I5-12600K gekozen met deze lijst voor moederborden en geheugen ook weer 32Gb
wenslijst: Intel I5 pc
Wat is nu de beste keuze voor het moederbord. Als ik hier voor ga.
Optie 2 is overstappen naar een AMD4 Ryzen 7 5700G met ook weer 32GB
wenslijst: ryzen pc
Ook daar twijfel ik over de beste keuzen voor het moederbord
Dan ook de vraag wat is nu beter overstappen naar de I5 en socket 1700 of toch bij AMD blijven en een moederbord kiezen die ook nog een volgende generatie AMD aan kan.
Ik kijk uit naar jullie advies
Ik heb nu aan AM3+ X8-9370 met 32 Gb geheugen op aan Asus M5A99X Evo R2.0. Deze ondersteund geen Windows 11 omdat de proc.niet ondersteund wordt. Heb er al wel windows 11 opgezet. Maar wil nu een update gaan maken naar een ondersteund moederbord en processor.
Dan mijn advies vraag aan jullie.
Ik heb een I5-12600K gekozen met deze lijst voor moederborden en geheugen ook weer 32Gb
wenslijst: Intel I5 pc
Wat is nu de beste keuze voor het moederbord. Als ik hier voor ga.
Optie 2 is overstappen naar een AMD4 Ryzen 7 5700G met ook weer 32GB
wenslijst: ryzen pc
Ook daar twijfel ik over de beste keuzen voor het moederbord
Dan ook de vraag wat is nu beter overstappen naar de I5 en socket 1700 of toch bij AMD blijven en een moederbord kiezen die ook nog een volgende generatie AMD aan kan.
Ik kijk uit naar jullie advies
Klaas