Ik hebt ontdekt dat de overheid geregeld mensen stuurt om mij in de gaten te houden. Al jaren heb ik op sommige momenten een raar gevoel in mijn lichaam dat voel ik dan in mij hoofd en het begint dan te kriebelen aan de achterkant en dan heb ik het gevoel dat mensen naar mij kijken. ik heb dat bijvoorbeeld in een winkelcentrum of andere publieke locasies. Nu heb ik dat thuis zelf niet, bijvoorbeeld dan zit op mijn sofa en dan kijk ik naar de telivisie maar meestal voel ik dan niks geks. Dat komt omdat de overheid nog niet in mijn huis kan komen ja wel digitaal maar daar heb ik dan wel weer last van. Op linkedin zie ik steeds dat mensen stiekem mijn profiel bekijken dan krijg ik berichten van linkedin dat iemand heeft gekeken op mijn profiel en dan klik ik erop dan blijkt het iemand van de overheid te zijn. En ze kijken stiekem mee in mijn browsergeschiedenis want soms word ik erop aangesproken en dan kijken mensen heel boos naar mij terwijl ik niks gedaan hebt. Dus en. Ook doe ik voor mijn beroep cursussen geven en daar kunnen alleen mensen komen die uitgenodigd zijn en er horen te zitten en soms zitten er dan mensen die ik niet herken en die moet ik dan wegsturen.
En pas geleden heb ik dit forum ontdenkt en hierop beginnen te plaatsen. Er staat op de website wat voor soort topic wil je openen en dan klik ik op Ik wil een discussie-, ervaring- of feedbacktopic starten en dan is dit een ervaringen topic en toch komt er een administrator die de hele tijd stiekem mijn berichten gaat blokkeren zodat niemand het meer kan zien. Dat is niet eerlijk want andere mensen mogen wel berichten plaatsen op dit forum maar ik mag dat niet. kan de website eigenaar zeggen of deze van de overheid verbonden is of dat het zelfstandig is want ik vind dit niet eerlijk
En pas geleden heb ik dit forum ontdenkt en hierop beginnen te plaatsen. Er staat op de website wat voor soort topic wil je openen en dan klik ik op Ik wil een discussie-, ervaring- of feedbacktopic starten en dan is dit een ervaringen topic en toch komt er een administrator die de hele tijd stiekem mijn berichten gaat blokkeren zodat niemand het meer kan zien. Dat is niet eerlijk want andere mensen mogen wel berichten plaatsen op dit forum maar ik mag dat niet. kan de website eigenaar zeggen of deze van de overheid verbonden is of dat het zelfstandig is want ik vind dit niet eerlijk