Bol.com Back to School actie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtrahairy
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-07 21:16
Ik ben de gelukkige winnaar van de Tweakers.net/Bol.com Back to School testpanel actie. Super blij natuurlijk, helemaal te gek dat ik aanspraak mag maken op een prachtige nieuwe gaming laptop!

Helaas wacht ik inmiddels al meer dan vijf weken op de laptop. In het goed-nieuws-bericht van Tweakers werd de indruk gewekt dat de laptop meteen besteld en geleverd zou worden, dus na het bericht over mijn winst heb ik gelijk mijn gaming PC in de verkoop gezet en inmiddels verkocht. Ondanks herhaaldelijk aandringen krijg ik geen zicht op wanneer ik de nieuwe laptop kan verwachten. Ik wil natuurlijk niet ondankbaar lijken (want een gaming laptop winnen blijft natuurlijk supervet) maar het is wel een kleine domper op de feestvreugde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik verplaats je reactie even naar een apart topic, en verplaats het naar het juiste subforum.

Ik tag even @Moonsugar zodat zij kan kijken wat hier de status van is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitskikkert
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 15:08

Blitskikkert

Projectmanager Tweakers Partners

PM Tweakers Partners

Xtrahairy schreef op zondag 6 november 2022 @ 15:04:
Ik ben de gelukkige winnaar van de Tweakers.net/Bol.com Back to School testpanel actie. Super blij natuurlijk, helemaal te gek dat ik aanspraak mag maken op een prachtige nieuwe gaming laptop!

Helaas wacht ik inmiddels al meer dan vijf weken op de laptop. In het goed-nieuws-bericht van Tweakers werd de indruk gewekt dat de laptop meteen besteld en geleverd zou worden, dus na het bericht over mijn winst heb ik gelijk mijn gaming PC in de verkoop gezet en inmiddels verkocht. Ondanks herhaaldelijk aandringen krijg ik geen zicht op wanneer ik de nieuwe laptop kan verwachten. Ik wil natuurlijk niet ondankbaar lijken (want een gaming laptop winnen blijft natuurlijk supervet) maar het is wel een kleine domper op de feestvreugde.
Door 1001 redenen heeft dit veel langer op zich laten wachten dan je van ons mag verwachten, dus nogmaals excuses! We hebben inmiddels een oplossing gevonden voor het bestelprobleem en ik hoop deze week de laptop voor je te kunnen bestellen. Met een beetje mazzel zit je dit weekend weer lekker te gamen! 8)

Robin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtrahairy
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-07 21:16
Hij is inmiddels binnen, een prachtige laptop met een aanzienlijke upgrade tov wat oorspronkelijk was beloofd. Heel blij, hartelijk dank!!