Vraag

• toniol
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 07-11-2022
Mijn vraag
Epson ET 2650 printer blijft inactief

Relevante software en hardware die ik gebruik
MacBook Air M2 met laatste update Ventura...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
printer opnieuw geïnstalleerd

Alle reacties

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:16

talin

My god is the sun!

netwerk printer?
air printer?
drivers geïnstalleerd?
werkte eerste wel?

dit is wel heel erg karig?

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:36
Zit de stekker er in?

Dat is een wat korte manier om je te vragen om wat meer informatie te bieden. Wat was je aan het doen? Welke stappen heb je gezet, waar klikte je allemaal op? Wat waren de precieze symptomen van de printer?

• toniol
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 07-11-2022
De airprinter zit niet in een netwerk en werkte voor de Ventura update nog wel. Hij werkt ook nog met mijn iPhone airprint. Eerst printer verwijderd en opnieuw aangemeld. Printer geeft elke keer aan: inactief. Alles inmiddels gereset: router, printer en MacBook.

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:36
https://macreports.com/no-airprint-printers-found-fix/

Ik mis nog steeds een compleet verhaal. Waar zie je die 'inactief' melding? In de instellingen dialoog op je Mac of op de printer zelf? Als je zegt dat de printer niet in een netwerk zit, is deze dan wel verbonden met je WiFi? Zit de printer op de 2.4GHz band of de 5GHz band?

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:16

talin

My god is the sun!

toniol schreef op maandag 7 november 2022 @ 13:52:
De airprinter zit niet in een netwerk en werkte voor de Ventura update nog wel. Hij werkt ook nog met mijn iPhone airprint. Eerst printer verwijderd en opnieuw aangemeld. Printer geeft elke keer aan: inactief. Alles inmiddels gereset: router, printer en MacBook.
fabrikant site die printer opgezocht, is die ventura compatible?
is er in ventura een ander protocol in gebruik voor airprint en is deze printer een van het eerste model met airprint die nu buiten de boot valt.

vragen , vragen, vragen...

iets meer antwoorden zou welkom zijn!

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• Commendatore
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Bij mijn weten moet een printer voor gebruik met AirPrint ook in het netwerk zitten?

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:49

nelizmastr

Goed wies kapot

Inactief is normaal, dat betekent dat-ie niet aan het printen is.

Als-ie daadwerkelijk offline was dan kreeg je hem ook niet als AirPrint toegevoegd, want daarvoor moet je de printer aan je netwerk hebben hangen.

I reject your reality and substitute my own

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee