Apple M1 MacMini, Studio display, macOS Sonoma, iPhone 13 Pro, iPad Pro 11 inch, VW ID.3+
Vraag
Alle reacties
Ik zou er wel 1 zonder geheugenstoornis doen anders heb je er waarschijnlijk niet veel plezier vanmcmiles schreef op zondag 6 november 2022 @ 12:39:
Het gaat om de versie met een geheugenstoornis

Maar kijk hier eens [Mac Mini (M1) (2020)] Ervaringen & Discussie
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
😄 ik heb de typo helemaal niet gezien, sorry. Maar dank voor de verwijzing 👍Greatsword schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:12:
[...]
Ik zou er wel 1 zonder geheugenstoornis doen anders heb je er waarschijnlijk niet veel plezier van![]()
Maar kijk hier eens [Mac Mini (M1) (2020)] Ervaringen & Discussie
Apple M1 MacMini, Studio display, macOS Sonoma, iPhone 13 Pro, iPad Pro 11 inch, VW ID.3+
Ik heb deze hub in gebruik en hij bevalt prima 
Elke SATA M.2 SSD zal werken. Zelf heb ik er een 1TB Samsung 860 Evo ingestopt.
Als je niet zoveel opslag nodig hebt dan zijn goedkopere opties ook prima.
Je merkt wel aan de prijzen dat SATA m.2 niet populair is.
I reject your reality and substitute my own
Dank voor je reactie. Ik lees goede berichten over de Samsung. Ik heb voldoende info zo en ga de hub aanschaffen.nelizmastr schreef op zondag 6 november 2022 @ 21:15:
Ik heb deze hub in gebruik en hij bevalt prima
En bevalt deze hub je nog te samen met de ssd?mcmiles schreef op zondag 6 november 2022 @ 23:02:
[...]
Dank voor je reactie. Ik lees goede berichten over de Samsung. Ik heb voldoende info zo en ga de hub aanschaffen.
Bevalt nog steeds ism Mac mini. De ssd is niet al te snel, merk het vooral bij beeldmateriaal maar op zich geen probleem.Lord Anubis schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 14:45:
[...]
En bevalt deze hub je nog te samen met de ssd?
Je kunt altijd nog een losse USB4 SSD koppelen, dat heb ik nu ook gedaan voor dingen waar sata net te langzaam ismcmiles schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 16:35:
[...]
Bevalt nog steeds ism Mac mini. De ssd is niet al te snel, merk het vooral bij beeldmateriaal maar op zich geen probleem.
Dan trek je ook prima een NVMe SSD vol.
I reject your reality and substitute my own
zijn er ook hubs voor de mac mini waar ik minimaal 4 m2 ssd NVME kan koppelen? op dit moment heb ik 2x 2 terabyte en 2 x 4 terabyte met een groot deel aan foto's en video's die ik natuurlijk niet kwijt wil raken.
Klinkt alsof je beter kan investeren in een NAS of iets.bjornricardo33 schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 17:12:
zijn er ook hubs voor de mac mini waar ik minimaal 4 m2 ssd NVME kan koppelen? op dit moment heb ik 2x 2 terabyte en 2 x 4 terabyte met een groot deel aan foto's en video's die ik natuurlijk niet kwijt wil raken.
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Ja, die zijn er, zie linkhttps://nl.insight.com/nl_NL/shop/product/M2E4BTB3/STARTECH.COM/M2E4BTB3/StarTechcom-4-Bay-Thunderbolt-3-NVMe-Enclosure-For-M2-NVMe-Solid-State-Drives-1x-DisplayPort-Video--2x-TB3-Downstream-Ports-Up-to-40Gbps-72W-Power-Supply--4-Bay-M2-SSD-External-Hard-Drive-Enclosure-M2E4BTB3--storage-enclosure--M2-NVMe-Card--PCIe-NVMe--Thunderbolt-3/bjornricardo33 schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 17:12:
Pagina: 1