Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag world of warcraft (en RTS-games) kunnen spelen op hoge kwaliteit met een pc waar ik jaren mee vooruit kan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 2000 euro. Mocht het iets meer zijn maar ik er daardoor een stuk langer mee door kan dan is dat ook okee.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil op 1440p spelen dus ik zal ook een nieuwe 1440p monitor nodig hebben. Mochten jullie daar tips voor hebben dan zou dat fijn zijn.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb altijd een Intel processor gehad en een geforce grafische kaart. Ik heb er alleen zelf weinig verstand van. Ik zag dat er een generatie 13 van de intel processors uitkomt, dus ik weet ook niet of het slim is om daar dan weer op te wachten? Ook weet ik niet het exacte voordeel van een i5-12600KF t.o.v. een i7-12700kf.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb altijd intel als CPU gehad + Geforce als grafische kaart, maar ik sta overal open voor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn enige wens is dat ik world of warcraft op een 1440p resolutie kan spelen met hoge settings en dat ik er zeker een aantal jaar mee vooruit kan.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag jullie hulp vragen bij het samenstellen van een mooie PC build. Ik heb 0 kennis beyond een grafische kaart en een processor, dus de rest heb ik niet ingevuld. Help is appreciated!
Ik wil graag world of warcraft (en RTS-games) kunnen spelen op hoge kwaliteit met een pc waar ik jaren mee vooruit kan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 2000 euro. Mocht het iets meer zijn maar ik er daardoor een stuk langer mee door kan dan is dat ook okee.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil op 1440p spelen dus ik zal ook een nieuwe 1440p monitor nodig hebben. Mochten jullie daar tips voor hebben dan zou dat fijn zijn.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb altijd een Intel processor gehad en een geforce grafische kaart. Ik heb er alleen zelf weinig verstand van. Ik zag dat er een generatie 13 van de intel processors uitkomt, dus ik weet ook niet of het slim is om daar dan weer op te wachten? Ook weet ik niet het exacte voordeel van een i5-12600KF t.o.v. een i7-12700kf.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb altijd intel als CPU gehad + Geforce als grafische kaart, maar ik sta overal open voor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn enige wens is dat ik world of warcraft op een 1440p resolutie kan spelen met hoge settings en dat ik er zeker een aantal jaar mee vooruit kan.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag jullie hulp vragen bij het samenstellen van een mooie PC build. Ik heb 0 kennis beyond een grafische kaart en een processor, dus de rest heb ik niet ingevuld. Help is appreciated!
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i7-12700 Boxed | € 406,67 | € 406,67 |
1 | Moederborden | Gigabyte AORUS Z790 ELITE AX | € 339,99 | € 339,99 |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 3070 Ti GAMING OC 8G | € 759,- | € 759,- |
1 | Interne harde schijven | Seagate Barracuda, 2TB | € 60,40 | € 60,40 |
1 | Behuizingen | Thermaltake View 71 ARGB Edition | € 310,- | € 310,- |
1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock 4 | € 68,14 | € 68,14 |
1 | Geheugen intern | Patriot Memory Viper Venom PVV516G560C40K | € 99,90 | € 99,90 |
1 | Voedingen | EVGA 850 GQ | € 0,- | € 0,- |
1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 78,- | € 78,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.122,10 |
[ Voor 48% gewijzigd door dutchydruid op 06-11-2022 12:13 ]