Een scheldend en dreigende verkoper

Pagina: 1
Acties:
  • 496 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brian J.
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 31-03 11:32
Helaas ben ik met de verkeerde tweaker in contact gekomen, het gaat om tombom123.

Na een bod te hebben gedaan op een aanbod van deze tweaker kwam hij met een voorstel voor een aanbetaling. Dit leek me geen goed idee dus dit wees ik af. Nadat hij een voorstel van mij afwees om het product vrijdag op te halen was de deal gestopt.

Nadat hij het product heeft verkocht aan iemand anders stelde ik op een normale manier de vraag wat de rede was waarom hij de monitor verkocht had, puur uit nieuwsgierigheid omdat veel mensen de monitor snel verkopen na aankoop. Vreemd genoeg flipte hij hierdoor zei dat ik moest opdonderen omdat ik na de al afgeblazen deal niks meer lier horen en dreigde mij te rapporteren bij een tweaker mod.

Na duidelijk te maken dat ik het niet vervelend had bedoeld en uit te leggen waar mijn vraag vandaan kwam, schold hij me simpelweg nogmaals uit.

Het leek me gepast om hier een opmerking van te maken bij een tweaker mod voor het aggressieve en dreigende gedrag van deze tweaker.

mvg
Brian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:01

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

We gaan op onderzoek uit. :Y

En dit hoort in V&A feedback