XBOX en EA play werken niet samen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:54
Ik heb een XBOX series X waarop ik ook EA games wil spelen.

Als ik een EA game start krijg ik de melding dat mij EA account is verlopen en dat met een ww reset alles weer zou moeten werken.

Nu heb ik een ww reset gedaan maar nog steeds krijg ik dezelfde melding.

Ik heb op mijn EA account ingelogd en onder connections staat een xbox live connectie. Echter weet ik of dit mijn xbox live gamerstag is of het eerste stukje van mijn email adres. Je kan hem loskoppelen alleen dan krijg je de melding dat al je saved games en XP verloren gaat. Daarnaast staat er dat je ps over 6 maanden weer opnieuw mag koppelen.

EA support mee getwitterd en die blijven roepen reset password en doe een “cold reset” van je XBOX (uitloggen, uitzetten, stroom eraf, ea ww resetten en gaan met die banaan).

Heeft iemand een idee wat kan doen?

Ik vind het nogal stompzinnig dat je in game niet gewoon je EA play gegevens kan voeren (username en password).

Update: EA weer gesproken en die zeggen gewoon helaas pech als je niet weet welk EA account aan je xbox live account hangt kan je geen ea games spelen online en het dus niet wijzigen….. m.a.w. Je kan nooit meer gebruik maken van ea online met dit xbox live account waar letterlijk al mijn games aan hangen…..

[ Voor 14% gewijzigd door Dracula op 06-11-2022 11:30 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:54
Okk opgelost, Heb het email adres weten te achterhalen die bij dit origin account thuis hoorde.

Maar als je dus je hele account kwijt bent heb je dus gewoon pech