Wijzigen User Review - Debro71 Lennard09

Pagina: 1
Acties:
  • 537 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvercore
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 28-12-2024
Na afzien van de koop van dit product vanwege privéomstandigheden vond deze gebruiker het nodig om mij een slechte review te geven. Zie https://tweakers.net/gallery/678663/aanbod/.

Ik heb geprobeerd om te bemiddelen met de verkoper, maar dit mocht helaas niet baten. De verkoper heeft aangegeven niet langer contact met mij te willen. Aan deze wens ben ik bereid te voldoen.

Aangezien er geen transactie heeft plaatsgevonden verzoek ik Tweakers deze V&A review te verwijderen.

Alvast bedankt,
Lennard09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonhaertt
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:02

dragonhaertt

@_'.'

Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.

[ Voor 72% gewijzigd door teacher op 05-11-2022 17:06 ]

Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvercore
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 28-12-2024
@dragonhaertt Kan hier iets aan gedaan worden? Vind de review onnodig negatief en geen weerspiegeling van de situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.

[ Voor 77% gewijzigd door teacher op 05-11-2022 17:06 ]

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04:12

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Ik heb even de berichtenwisseling gelezen, er was een overeenkomst die jij niet bent nagekomen. Derhalve klopt de review van de verkoper.

Jouw "wraakreview" heb ik verwijderd.

Natuurlijk kan er een keer iets tussenkomen, en dan mag je hopen dat de verkoper daar begrip voor kam opbrengen. @Debro71 kan je daar begrip voor opbrengen?

[ Voor 31% gewijzigd door teacher op 05-11-2022 17:13 ]

Wise enough to play the fool

Dit topic is gesloten.