Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonny.loorman
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 13-11-2022
Het is onhoudbaar te leven in Nederland voor gewone mensen die normaal zijn. Ik was vanochtend in A'dam West omdat er een update aan mijn huis is waardoor ik mijn huis niet meer ik kan. Dit is tijdelijk, maar daarom moest ik bij een kennis slapen. Ik ging naar buiten en ik zag gelijk het toneel van de multiculti samenleving. (ik zeg niet dat dit slecht is of wat dan ook). Maar vandaar heb vanochtend dus ook geleerd
dat red bull een status drank is. Ik zag een afro amerikaanse jongeman die nog niet heel oud was. Hij zegt tegen mij dat het zogenaamd zegt dat je het redelijk goed hebt. Als je de goedkope energiedrank kan laten staan en zonder na te denken red bull grijpt en oja capri son als je geen zin hebt in prik dan scoor je punten waar ik heb gewerkt. Zelf ben ik niet gevoelig voor status, maar waar je mee om gaat wordt je mee besmet he.

Even later stond ik bij de kassa bij m'n lokale kruidenier. In de buurt van mij stond een oud meneertje voor me, ik denk begin 90, best nog fief om te zien. Hoe dan ook, die man rekent een paar dingetjes af, eenvoudige dingen en komt geld tekst: Raberbank rekening was kennelijk op z'n limiet. Nu zo, de winkel klerk en de klanten deden niets. Uiteindelijk heb ik wel dat bonnetje van die man gepint, het is zeer jammerlijk!

Door de moderne bedrijven die alleen uit zijn op winst en het niet erg vinden om over de rug van consumenten te verdienen raken mensen ook steeds armer. Er komen steeds meer verdienmoddelen met abonnementen, dus dan betaal je straks niet meer €250 voor een telivisie maar dan betaal je maandelijks €25 euro. Nou reken maar uit dan ben je uiteindelijk veel duurder uit en veel mensen doen dat gewoon. Zelf heb ik geleerd om daar niet aan die lusten toe te geven. Maar straks kunnen we er niet meer onderuit komen hoor. Dat komt omdat alle grote bedrijven de kleine en de middel grote bedrijven opkopen. Unilever koopt ook allemaal voedsel bedrijven op bijvoorbeeld.

En het Amerikaanse BlackRock gaat Ikea opkopen want die hebben uitgerekent dat je door abonnementen-verdienmodel toe te passen op bedden en matrassen kan je geld verdienen aan dat mensen slapen. En zo gaat ons hele leven een verdienmodel worden voor bedrijven. Ook weer een voorbeeld ik was pas in de supermarkt en ik zag dat er geen flosdraaddoosjes meer waren maar losse flosdraad dingetjes die zogenaamd handiger zouden zijn voor gebruik maar niet alleen duurder, ze gaan ook 100x zo minder lang mee. Dat vind ik pure oplichting. Het hele leven is ingericht om de mensen zonder ruggengraat te belonen omdat die zonder emotionele pijn mensen kunnen ontdoen van hun geld, ook al is het legaal is het asosciaal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:17

Dennis1812

Amateur prutser

Hey daar is de spam met interpunctie weer.

Wat heb je geleerd na je vorige topic?
Behalve dan dat ik overwegend vriendelijk ben?

Oral-B Floss munt #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi42878

Die bedoel je trouwens?

Enne.. waarom kan die man niet zelf betalen en wie verplicht jou tot een abonnement op een tv? Je mag er ook 1 uitzoeken en bestellen of kopen in de winkel hoor.

[ Voor 50% gewijzigd door Dennis1812 op 05-11-2022 14:34 ]

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerp
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Blerp

I exist out of spite

Insert vies grapje hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

tonny.loorman schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 13:26:
voor gewone mensen die normaal zijn.
Verkeerde doelgroep vriend

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03:07

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Modbreak:Net als met je vorige topic, dit is een blogvorm en geen discussie-waardig topic. Dit topic gaat dan ook op slot.

Tweakers Discord

Dit topic is gesloten.