Nu de Nederlandse Klimaatweek bijna voorbij is, GOP 27 start, 96% van de wereldbevolking effecten van de klimaat catastrophe merkt, roep ik Tweakers op er wat meer te doen met duurzaamheid.
Zoals bij de BBG telefoons, daar vermelden jullie de Fairphone.
Bijvoorbeeld achtergrondartikel over de duurzame bedrijfsvoering van Tweakers, waar jullie nu staan en wat de doelen zijn.
Bijvoorbeeld achtergrond artikel waar de vele tweakers die op de vele vragen over verduurzaming huizen antwoorden met oa vernuftige legplannen zonnepanelen en feedback over omvormers etc het allemaal centraal goed uit kunnen leggen.
Bijvoorbeeld achtergrond artikel hoe de medewerkers van Tweakers zelf aan duurzaamheid doen
Dat zou Tweakers sieren en me blijer maken hier actief te zijn.
(EDIT, had de Fairphone vermelding gemist, de zin aangepast naar de waarheid)
Zoals bij de BBG telefoons, daar vermelden jullie de Fairphone.
Bijvoorbeeld achtergrondartikel over de duurzame bedrijfsvoering van Tweakers, waar jullie nu staan en wat de doelen zijn.
Bijvoorbeeld achtergrond artikel waar de vele tweakers die op de vele vragen over verduurzaming huizen antwoorden met oa vernuftige legplannen zonnepanelen en feedback over omvormers etc het allemaal centraal goed uit kunnen leggen.
Bijvoorbeeld achtergrond artikel hoe de medewerkers van Tweakers zelf aan duurzaamheid doen
Dat zou Tweakers sieren en me blijer maken hier actief te zijn.
(EDIT, had de Fairphone vermelding gemist, de zin aangepast naar de waarheid)
[ Voor 7% gewijzigd door Silent7 op 05-11-2022 09:21 ]