Beste tweakers kunnen jullie mij helpen om een goede keus te maken?
Ik zoek een?
Ik zoek een goede printer om stickers in kleur mee te printen dus mijn vereiste is ook dat er goeie kleuren uit komen.
Wat is je budget?
Dit is altijd een beetje lastig, Waarschijnlijk is het zo hoe duurder hoe beter.. maar wil wel een goeie hebben maar mijn budget is zit tussen de 100-350 euro. Mocht het er iets boven gaan is het ook geen probleem.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee ik heb geen voorkeur qua merk.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ben van plan om er stickers mee te printen en met de scanncut machine van brother uit te gaan snijden. Dus kleuren zijn wel belangrijk voor mij. Ik ga hem niet elke week gebruiken denk ik.
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen om een juiste keus te kunnen maken
Ik zoek een?
Ik zoek een goede printer om stickers in kleur mee te printen dus mijn vereiste is ook dat er goeie kleuren uit komen.
Wat is je budget?
Dit is altijd een beetje lastig, Waarschijnlijk is het zo hoe duurder hoe beter.. maar wil wel een goeie hebben maar mijn budget is zit tussen de 100-350 euro. Mocht het er iets boven gaan is het ook geen probleem.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee ik heb geen voorkeur qua merk.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ben van plan om er stickers mee te printen en met de scanncut machine van brother uit te gaan snijden. Dus kleuren zijn wel belangrijk voor mij. Ik ga hem niet elke week gebruiken denk ik.
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen om een juiste keus te kunnen maken