Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NerdFury2020
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 23-09 16:54
Ik ben op zoek naar een alternatief voor mijn bedrade oordopjes. Budget mag oplopen tot 250,- ofzo. Hoofddoel is om er mee te kunnen gamen, het liefst zonder microfoon of een mogelijkheid deze uit te zetten. Audiokwaliteit verslechterd namelijk vaak als je een microfoon gebruikt op draadloze oordopjes. Gebruik voor PC en SteamDeck (Win11).

Ik heb al iets gevonden, namelijk de EPOS GTW 270 Hybrid. Maar de batterijduur van 5 uur houd mij lichtelijk tegen. Ik heb namelijk soms wel game sessies van 8 uur.

Waarom geen headset? Ik heb een ongelofelijke plofkop en drager van een bril. Alle headsets die ik in de afgelopen jaren heb gehad die deden snel zeer bij aan mijn oren, of contactpunten bij mijn bril. Maar als je een goede aanbeveling heb sta ik hier voor open.

Waarom wireless? Ik heb jaren de HyperX Cloud Gaming earbuds gekocht, een setje per jaar. Na een jaar zijn ze ook echt op. Toen een duurder setje gekocht, van ongeveer 100 euro. Maar ook deze worden slechter na een jaar, kabels draaien om elkaar heen, geluid begint te kraken bij het bewegen van kabels, etc.

Ik ben dus op zoek naar een goed en liefst draadloos alternatief.