Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wschulte
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 25-07-2024
Mijn vraag: hoe zet ik de tracklog van een Garmin DriveSmart 55 over zonder PC/laptop.
...

Straks krijg ik een Garmin terug en wil graag de tracklog overzetten, maar ik heb geen PC/laptop bij de hand. Bluetooth en WiFi werken op de Garmin, maar in de handleidingen vind ik niets over dit topic. Overzetten op de SD-kaart in de Garmin zou een oplossing zijn, maar hoe doe ik dit ?
Ik heb alleen smartphones en tablets bij de hand (Apple, Android) die allemaal een SD-kaart aan kunnen.
...
Ik zoek me rot, maar vind geen aanwijzingen hoe dit te doen.
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:20
Stop de SD kaart er in en loop alle instellingen door of er een is om data naar de SD kaart te verplaatsen?
Lukt dat niet, of bestaat die instelling niet, zul je toch naar een PC of laptop op zoek moeten. Misschien op het werk/school of bij familie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wschulte
Die instelling bestaat niet helaas. Heb ik al 100x door gelopen.
En een PC/laptop opsnorren is wat moeilijk als je in den vreemde zit.
Eigenlijk hoop ik dat je bv. de Garmin met ene kabeltje kan verbinden aan telefoon/tab, helaas heb ik niet zo'n kabeltje (mini-usb -> micro-usb). Hoop dat iemand hier ervaring mee heeft; ik weet dat Garmin niet zo connectief is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:20
Misschien een internet cafe zoeken dan?

En je kunt de topic titel aanpassen met dat het om een Garmin DriveSmart 55 gaat, misschien vind iemand met een nog beter idee dit topic dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wschulte
Misschien een internet cafe inderdaad nog een oplossing. We gaan het zien.
Aanpassen van de titel is een goed idee. Dank je.

Ik zie niet hoe ik het onderwerp kan veranderen, maar ik heb de Garmin er aan gekoppeld als product.

[ Voor 29% gewijzigd door wschulte op 05-11-2022 10:51 . Reden: Toeveogen koppeling. ]