Rave club in Virtuele Realiteit community showcase

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t4600c
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22-07 18:06
Ik ben vrijwilliger van de Virtual Reality rave-community PHC. We gebruiken VRChat als ons platform.

Mijn taken betreffen media/foto/video/tech en stream team. Maandelijkse evenementen tot diep in de nacht, veel plezier als het goed gaat, niet zozeer als er technische problemen zijn.

Een community-showcase gemaakt voor Furality Aqua die enkele maanden geleden plaatsvond. Ik wilde mensen laten zien dat ze met z'n allen plezier hebben en genieten van een gemeenschappelijke passie: muziek en samen zijn.

Al deze opnames zijn gemaakt in een virtuele ruimte met een VR-headset en controllers. Mijn setup is draadloos dus ik kan de hele woonkamer rondlopen, maar ik had ook een VRChat mod waarmee ik een rail setup voor de camera kon maken (nu niet meer mogelijk).

Een groot probleem zijn de prestaties, vooral met +40 spelers in een wereld tankt de FPS makkelijk tussen 15-25 fps.

De video is een compilatie van verschillende evenementen, die maandelijks of tweewekelijks worden gehouden.

Graag hoor ik wat je vindt ^^

[ Voor 4% gewijzigd door t4600c op 04-11-2022 15:40 ]

Ondersteun mijn projecten op:Patreon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Tja... 't Is dat je er naar vraagt.
Aan mij is het niet besteed. :N :|

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:06
Ik ken het concept verder niet en ik weet ook niet precies wat er wel en niet mogelijk is, maar ik zal proberen zo goed mogelijk commentaar te geven.
De muziek is ook niet helemaal mijn ding, maar ik vind wel dat de beelden en dan vooral ook de montage moeten passen bij het beeld. Dit lukt in mijn ogen goed in de eerste minuut. Daarna komt er meer tempo en een climax in de muziek, maar de beelden blijven juist heel kalm en niet echt synchroon met de muziek. In het stuk van 2:00 - 2:30 gaat dat weer wel goed.
De overgangen en het door elkaar vloeien van beelden vind ik best goed gelukt. Ik denk dat je wel een goed beeld hebt neer gezet van de evenementen. Interessant concept trouwens ook.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II