Half-Life CD-Key

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-06 16:09
Omdat ik nu elke keer gezeik heb met me cd-key (dingen delen is niet altijd zo fijn) :)
Hebben een maat van me en ik toch maar besloten om HL legaal te kopen (Counter-Strike ga ik steeds meer spelen dus..)

Probleem is alleen dat ik zo goed als nergens de orgineele HL og Half-Life generation kan vinden. Weet iemand dus in welke winkel ie nog te koop is?

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

kijk online, of loop eens de stad in..

(en neem niet van die irri topic-namen..)

Verwijderd

Volgens mij kan je hem nog wel krijgen bij DynaByte!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-11 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Fijne topic titel ;)

Loop de stad eens in oid, veel zaken verkopen iig nog 'packs'. Daar zit HL in met nog wat uitbreidingen. Betaal je 60 piek voor 3 cd-keys (kun je dus mooi delen met je maat).
Anders bied www.elcheapo.nl misschien uitkomst ;).

• InterCC
Ben vandaag de stad in geweest, maar kon 'm daar niet vinden daarom vraag ik het hier maar. (ben zelfs de intertoys ingelopen om te kijken of ie daar nog lag)
enne de topicnaam is misschien wat dubbelzinnen, maar het gaat me toch echt om de CD-Key die er bij zit ;) (je wou zeker beginnen over mag niet requesten enzo :) )

Verwijderd

Whehe.. ik d8 dat ik de usual
"warez... sloootje" ofzo moest roepen maar diz wel wat anders.. :D
Probeer eens op http://www.dimensionplus.nl te kijken, Daar kon je'em als het goed is bestellen. Anders bij de locale free record shop ofzo. :)

• FreeRider
  • Laatst online: 29-01 14:27
Ik heb HL Generations gekocht. Krijg je 3 CD-keys bij (HL, CS en TF). Volgens mij bij Dynabyte.

Concrete Loop Watercooling

• IceStorm

IceStorm

En jawel hoor, www.cd-express.nl stelt me niet teleur :)
Half Life Generations 2 is een verzamelpack die bestaat uit Half Life, Half Life Opposing Force, Team Fortress 1 en COUNTERSTRIKE 1.0.
Kost nog geen 6 tientjes :)

• InterCC
Op woensdag 29 augustus 2001 00:07 schreef Raven_ het volgende:
Whehe.. ik d8 dat ik de usual
"warez... sloootje" ofzo moest roepen maar diz wel wat anders.. :D
Probeer eens op http://www.dimensionplus.nl te kijken, Daar kon je'em als het goed is bestellen. Anders bij de locale free record shop ofzo. :)
hehe. dat warez verhaal komen altijd een hoop reacties op dus kijken er ook een hoop mensen naar :) beetje dubbelzinne topic naam werkt dus echt wel :)

enne over de dynabyte: Hoeveel kost Half-Life generation daar eigenlijk?

• IceStorm

IceStorm

Op woensdag 29 augustus 2001 00:10 schreef InterCC het volgende:
enne over de dynabyte: Hoeveel kost Half-Life generation daar eigenlijk?
GOkje? 44,95 :) Oid. Cd-express.nl = Dynabyte namelijk.

Verwijderd

HL generations ligt gewoon nog bij de FRS hoor..voor 6 tientjes..

• InterCC
Op woensdag 29 augustus 2001 00:15 schreef Demolition-Man het volgende:
HL generations ligt gewoon nog bij de FRS hoor..voor 6 tientjes..
Ben vandaag ook een free record shop ingelopen, maar daar hadden ze 'm niet meer.

Verwijderd

[Doe maar niet - IceStorm]

De search engine moet je zelf maar zoeken, ben ik te lui voor.

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Op woensdag 29 augustus 2001 00:50 schreef Shibby het volgende:
http://www.piet-paulusma-hideout.net

De search engine moet je zelf maar zoeken, ben ik te lui voor.
dat is een link naar illegale dingen, tip: zou dat maar even snel weghalen.

39

Verwijderd

disney >:) .com is zelf niet illegaal (nee en dus ook niet de "search engine" die daarmee bedoeld word) voor zover ik weet ... het is een "security related search engine" waar je gewoon heel veel info kan vinden en daarnaast idd ook minder legale dingen.. maar dat lukt je met google.com ook wel ...

De site zelf heeft geen illegale content geloof ik, althans niet in de zin van warez..

(hmm.. boel gezeur over 1 opmerking zo op de late avond)

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Op woensdag 29 augustus 2001 01:20 schreef G3R10 het volgende:
disney >:) .com is zelf niet illegaal (nee en dus ook niet de "search engine" die daarmee bedoeld word) voor zover ik weet ... het is een "security related search engine" waar je gewoon heel veel info kan vinden en daarnaast idd ook minder legale dingen.. maar dat lukt je met google.com ook wel ...

De site zelf heeft geen illegale content geloof ik, althans niet in de zin van warez..

(hmm.. boel gezeur over 1 opmerking zo op de late avond)
eh ik hoop wel dat je door hebt dat ik dat eerst in me quote had gezet, en nu staat er weer wat over Piet paulusma's hideout (weather/warez station :P).

39

Verwijderd

Half-life Generations heb ik gelukkig al een tijdje, maar nu dat kl*te blue shift uit is ben je verplicht om die erbij te kopen!!
Volgens mij zit counterstrike ook bij blue shift

Verwijderd

Op woensdag 29 augustus 2001 01:27 schreef Homedisc het volgende:

[..]

eh ik hoop wel dat je door hebt dat ik dat eerst in me quote had gezet, en nu staat er weer wat over Piet paulusma's hideout (weather/warez station :P).
eh ja ik snapte dat je astalavista bedoelde... als je dat bedoelt... lees nog maarres goed... :?

• ubermaestro
  • Laatst online: 01-11 03:18
Hier (Gouda) hebben ze bij de Free Record Shop hele rekken vol met dat spel :P

• Zydell
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-10 15:56

Zydell

* * * * *

Hier in emmen, dynabyte en (vobis :r )
k heb um zelf ook laatst gekocht bij de dynabyte, eigenlijk alleen voor de cd key.

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

ik had bijna een modje gehaalt met die topic naam zeg :(

Verwijderd

Op woensdag 29 augustus 2001 00:22 schreef InterCC het volgende:

[..]

Ben vandaag ook een free record shop ingelopen, maar daar hadden ze 'm niet meer.
Nee, maar daar kan je hem wel bestellen. Ga naar www.freerecordshop.nl en bestel hem daar online, binnen 3 dagen licht ie in jouw winkel en ken je hem afhalen.
Heb ik ook gedaan, prima service..

• Jive
  • Laatst online: 07-11 17:27

Jive

MooMooMastah

* Jive had zijn HalfLife Generations box bij de Macro gekocht ...

Mischien dat de lokale macro bij jou in de buurt hem nog heeft ...

Was maar 60 piek daaro. En games lopen niet zo onwijs goed daarzo geloof ik (bij ons dan) dus de kans dat er nog eentje ligt is er wel een beetje, nadeel is alleen dat dat dus ongeveer 4 maanden terug was.

Jive's Box
Jive @ DNET

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Ik heb hem ook bestelt bij cd-express (tnx Icestorm voor de tip ;) ). Had hem binnen 2 dagen binnen.

Verwijderd

Halflife had je toch al :?

Koop dan blue shift, is zelfde cd key en kost 50 piek + dat je Blue Shift heb

(is maar een ideetje hoor, HL is echt de moeite waard om legaal te kopen en er komt btw een dvd verpakking van uit cheap versie dus voor ik dach 3 tientjes.)

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Free records shop all around Holland have got HL generations :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Artwido
  • Laatst online: 10:08
Ik weet niet of je met je kartonnen doos in de buurt van Beverwijk woont. Maar anders hebben ze daar ook nog wel een park voor je.
Maar in de computerhal op de beverwijkse bazaar (voorheen zwarte markt) daar kun je nog volop Half-life verkrijgen. Het 3 CD pack kost daar ook 60 piek.

• Damian
  • Laatst online: 11-11 10:32

Damian

Insane Obtrusion

Dynabyte heeft hem gewoon hoor.

Het is The Game of The Year edition.

60 piek, dan heb je counterstrike, Half-Life, en Opposing Force.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• scim
  • Laatst online: 02-11 23:41

scim

Nani?

Probeer gewoon de Dixons eens, ik weet niet in welke stad je woont, maar Dixons heeft meestal veel te veel aanbod en weinig klanten die echt games kopen bij Dixons.

• InterCC
Op woensdag 29 augustus 2001 16:53 schreef Sorcerer@ het volgende:
Probeer gewoon de Dixons eens, ik weet niet in welke stad je woont, maar Dixons heeft meestal veel te veel aanbod en weinig klanten die echt games kopen bij Dixons.
Ben ik al geweest..
Halflife had je toch al
Koop dan blue shift, is zelfde cd key en kost 50 piek + dat je Blue Shift heb

(is maar een ideetje hoor, HL is echt de moeite waard om legaal te kopen en er komt btw een dvd verpakking van uit cheap versie dus voor ik dach 3 tientjes.)
Ja die heb ik, maar niet legaal en ik deel nu een cd-key. Ik wil het spel nu legaal kopen, maar in Harderwijk (was ik gisteren toevallig) was ie nergens te krijgen :(

• sjaakie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

sjaakie

Developer

Op woensdag 29 augustus 2001 18:53 schreef InterCC het volgende:

[..]

Ben ik al geweest..
[..]

Ja die heb ik, maar niet legaal en ik deel nu een cd-key. Ik wil het spel nu legaal kopen, maar in Harderwijk (was ik gisteren toevallig) was ie nergens te krijgen :(
Ach vlieg op, man!!! Dat spel is zo'n beetje in elke supermarkt te verkrijgen!!!! :)

Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker...

Verwijderd

Mijn hond had ook mijn CD key opgegeten (Incl. doos) en toen heb ik besloten om nog maar een keer HL te kopen... Heb ik een reserve CDtje he! :)

• InterCC
Op woensdag 29 augustus 2001 19:50 schreef Provision het volgende:

[..]

Ach vlieg op, man!!! Dat spel is zo'n beetje in elke supermarkt te verkrijgen!!!! :)
Alleen die update. Blue shift lag overal, maar die wil ik helemaal niet :)

Maar het komt allemaal al wel goed. Als ik 'm morgen niet heb dan bestel ik 'm online.

Verwijderd

Free Record Shop
Dynabite

Daar heb ik ze nog zien liggen.

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-11 11:31
Probleem is dat ik half-life niet org heb dus ik deel mijn WON key. Ik wil HL wel org kopen maar dat kan dus niet meer, Opposing Force heb ik al de HL Generations is ook zo overbodig.

• InterCC
Op donderdag 30 augustus 2001 09:42 schreef FallenAngel666 het volgende:
Probleem is dat ik half-life niet org heb dus ik deel mijn WON key. Ik wil HL wel org kopen maar dat kan dus niet meer, Opposing Force heb ik al de HL Generations is ook zo overbodig.
Ik koop gewoon generations. De orginele HL is er idd niet meer. Weinig keus dus..
Bij de generations van 60 piek (ik heb 'm vanavond :) ) Zitten 3 cd-keys.
Pagina: 1