Toon posts:

Beste batterij voor Apple AirTag

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• curafabia
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 25-11-2022
Beste  gebruikers,
Sinds de batterij die bij mijn AirTag geleverd is leeg was, loop ik tegen het probleem aan dat ik bijna iedere maand de batterij van mijn AirTag moet vervangen.
De batterij die bij een nieuwe AirTag wordt geleverd is zelfs bij Apple niet na te bestellen.
Kan iemand mij vertellen wat de beste vervangende batterij is voor mijn AirTag?
Alvast bedankt!

Fabian Spierings

Alle reacties

• Jaïr.exe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23-03 21:45
CR2032 batterijen hebben vaak enkel een capaciteit tot 240mAh, het is immers een klein formaat batterij. Afhankelijk van de toepassing (bijv in je auto) kan je een grotere (meer mAh) 3V batterij aan hangen met hogere capaciteit of een ''dummy batterij'' maken en aan een permanente 3V voeding hangen (YouTube: Making a CR2032 battery eliminator).

• Slappyjoez
  • Laatst online: 04:21
Bij mij gaan de Varta CR2032 batterijen relatief lang mee. Welke heb je tot nu toe gebruikt?

15x Astronergy 325Wp Full Black || SMA Sunny Boy 4.0 1-fase || Zuid 40°

• curafabia
Helaas is dat aan mijn sleutelbos geen oplossing vrees ik.

Fabian Spierings

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:33
Ik zou in elk geval geen goedkope Chinese meuk kopen, maar zoeken naar aanbiedingen voor merkbatterijen (GP, Varta, Energizer, Duracell en zo). En vaak zijn multipacks goedkoper dan kleine verpakkingen.

• curafabia
Ik gebruik momenteel de GP Extra CR2032 (DL2032)

Fabian Spierings

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-03 21:58
Welke batterijen, of beter gezegd welk merk heb je geprobeerd?

In mijn beleving kan daar een enorm verschil qua levensduur in zitten. In de ab van mijn Parrot carkit gaat ook een CR2032, als ik er eentje van Energizer gebruik dan kan ik de batterij binnen een half jaar alweer vervangen. Doe ik er eentje van Duracell in dan gaat het makkelijk een jaar mee... ja N=1, ik weet het.

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:33
curafabia schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 10:25:
Ik gebruik momenteel de GP Extra CR2032 (DL2032)
Die heb ik ook, gaat bij mij al meer dan twee maanden mee. Maar goed, zoals gezegd, YMMV. Ligt er ook aan hoe en waar je de tags gebruikt. En dan nog. Ik heb een airtag aan mijn fietssleutel, en in mijn fiets zelf. De originele batterij van de sleutel-tag heb ik al een paar maanden geleden moeten vervangen, die van de fiets is nog prima.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik heb de (toen) goedkoopste van bol
.com (GP, 20 in een strip) en niet het idee dat die sneller leeg zijn dan het modelletje wat Apple erin stopte.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:19
@curafabia Zit er misschien een bittere coating op de CR2032 batterijen die je hebt? Die werken mogelijk niet goed in AirTags:
"CR2032-batterijen met een bitter smakende coating werken mogelijk niet met de AirTag of andere producten met batterijen, afhankelijk van de plaatsing van de coating ten opzichte van de batterijcontacten."
Zie https://support.apple.com/nl-nl/HT211670

Je kan de coating er af proberen te halen, misschien werkt nagellakremover.

• EsEsDee
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
goede tip vwb die coating zoals @Jimster aangeeft, ik ben dit vaker tegen gekomen.

Ter info, mijn Airtag met zijn originele batterij (Panasonic) doet het nu al 16 maanden. Hij ligt in een voertuig en krijgt dus te maken met grote temperatuurschommelingen maar dat lijkt de lithiumcel dus niet te deren.

Er zijn wel problemen geweest met Airtags die onterecht low battery warnings gaven, Apple heeft de battery-indicator daarom ook verwijderd uit de FindMy software.

Ik heb persoonlijk slechte ervaringen met van die doordrukstrips met 5 of 10 batterijen voor een prijs die eigenlijk niet uit kan. Je ziet deze ook liggen bij action en dergelijke. Zelf haal ik A-merken bij Nkon.

Het kan ook zijn dat jij je Airtag vaak uitpingt met UWB, of dat je hem vaak geluid laat afspelen?
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee