Hi allemaal,
Ik ben al weken aan het proberen mijn bedrijfspagina terug over te nemen van een ex-werknemer, maar krijg het niet voor elkaar. Hopelijk heeft iemand hier een gouden tip?
We hebben een bedrijfspagina waarop één iemand 'volledige toegang' heeft, nadat de beheerder zich heeft afgemeld.
Die ex-werknemer kan inloggen en berichten plaatsen maar;
- ze kan niemand anders beheerder maken of toegang geven.
- ze kan de bedrijfspagina niet verwijderen zonder haar privé pagina te verwijderen.
- ze kan de naam van de bedrijfspagina niet aanpassen
(Zie foto's ter ondersteuning.)
Hoe krijg ik controle over mijn bedrijfspagina terug? Of hoe kan ik deze pagina verwijderen zodat ik een andere kan aanmaken onder deze bedrijfsnaam?
Alle hulp is welkom. Bedankt alvast!:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pPd838jS4US5xwzdO8jdSnHw.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7KA7lh7RUDKuagq0A73bFpH5.jpg?f=user_large)
Ik ben al weken aan het proberen mijn bedrijfspagina terug over te nemen van een ex-werknemer, maar krijg het niet voor elkaar. Hopelijk heeft iemand hier een gouden tip?
We hebben een bedrijfspagina waarop één iemand 'volledige toegang' heeft, nadat de beheerder zich heeft afgemeld.
Die ex-werknemer kan inloggen en berichten plaatsen maar;
- ze kan niemand anders beheerder maken of toegang geven.
- ze kan de bedrijfspagina niet verwijderen zonder haar privé pagina te verwijderen.
- ze kan de naam van de bedrijfspagina niet aanpassen
(Zie foto's ter ondersteuning.)
Hoe krijg ik controle over mijn bedrijfspagina terug? Of hoe kan ik deze pagina verwijderen zodat ik een andere kan aanmaken onder deze bedrijfsnaam?
Alle hulp is welkom. Bedankt alvast!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pPd838jS4US5xwzdO8jdSnHw.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7KA7lh7RUDKuagq0A73bFpH5.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MdIrOwoYB2dR23XsfmjBXGwq.jpg?f=user_large)
[ Voor 29% gewijzigd door Nikkivv op 04-11-2022 10:08 ]