Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubenvw1
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 18-12-2024
Ik ga binnenkort een pc bouwen en ik ben nu langzaam mijn componenten aan het bijeen sprokkelen. Ik wilde eigenlijk voor een compleet witte build gaan maar die videokaarten zijn zeer prijzig. Ik heb nu een 3070 TI Ichill X4 gekocht als videokaart en er zit een dikke kans in dat de rest van mijn componenten ook zwart worden behalve mijn case en fans. Mijn fans worden volledig wit met rgb, maar ik weet nog niet zeker of dat ik mijn case wit of wit/zwart wil hebben. Iemand die een advies of tip kan geven, zou fijn zijn.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotinomm
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 14:41
Ik zou als ik jou was gewoon wat inspiratie opdoen.

Wellicht kun je hier eens kijken?
https://pcpartpicker.com/builds/

Staan aardig wat completed builds op die je kunnen helpen bij je keuze van kleuren in combinatie met je compontenten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mistacal
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:08
rubenvw1 schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 08:18:
Ik ga binnenkort een pc bouwen en ik ben nu langzaam mijn componenten aan het bijeen sprokkelen. Ik wilde eigenlijk voor een compleet witte build gaan maar die videokaarten zijn zeer prijzig. Ik heb nu een 3070 TI Ichill X4 gekocht als videokaart en er zit een dikke kans in dat de rest van mijn componenten ook zwart worden behalve mijn case en fans. Mijn fans worden volledig wit met rgb, maar ik weet nog niet zeker of dat ik mijn case wit of wit/zwart wil hebben. Iemand die een advies of tip kan geven, zou fijn zijn.
Je kan, mits je dat aandurft, de shroud van de GPU afhalen en wit spuiten.. Had dat probleem ook, wou een zwart/wit build maar witte GPU te duur dus die maar zwart gelaten. Ik moet zeggen dat van het hele zwart/witte thema het toch lastig is om dit goed naar voren te laten komen in een zwarte case. Dus ik zou dan in jou geval voor een witte case gaan met zwarte componenten, de kabels dan bijvoorbeeld weer wit met witte RGB fans.

Onderstaande is een van de mooiere builds vind ik

Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/originals/17/4c/72/174c723f32d85925072aaffaa7fda092.jpg

__/`\__/`\__

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eskimoo
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 07-05 22:26
Je koeling dan? zwart?
Als je een witte build wilt maken, doe het dan goed. anders ga je spijt krijgen.
Zoals de foto hierboven...

Waterkoeling wit,
Cablemod kabels wit.
kast zeker wit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubenvw1
bedankt voor het antwoordt,

witte kabels voor de PSU zijn best duur en ik zit eigenlijk op budget. Ik zal uiteindelijk ook voor meer fans gaan maar aangezien ik op budget zit kan weinig tot geen mods halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Ik weet niet hoor, maar als je op budget zit dan zou ik alle opsmuk links laten liggen en elke schaarse euro in functionaliteit stoppen.

Dus sneller RAM zonder RGB versus minder snel RAM met RGB. etc, etc

Pak je een dichte kast en dan mis je helemaal niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:43

BCC

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2rH_AoUeTIqhHw-InCcf7drpSQQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/274lX0GDFolznKhL9vaSV9Pq.jpg?f=fotoalbum_large een HQ45 Pro 😊

Maar ik zou idd een witte gpu zoeken of de shroud spuiten.

[ Voor 7% gewijzigd door BCC op 05-11-2022 11:49 ]

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubenvw1
weet niet echt of dat riskant is of niet. ik wil het best doen maar alleen als het risicoloos is. Ik heb net gezien dat de Lian Li PC-011D mini volledig wit 30% korting heeft bij amazon dus ik denk dat ik die ga halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:43

BCC

Niets is risicoloos als je gaat modden.

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubenvw1
is t het waard om mijn 3070 ti te modden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-05 21:37
rubenvw1 schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 11:54:
weet niet echt of dat riskant is of niet. ik wil het best doen maar alleen als het risicoloos is. Ik heb net gezien dat de Lian Li PC-011D mini volledig wit 30% korting heeft bij amazon dus ik denk dat ik die ga halen
Gezien de manier waarop GPU's tegenwoordig in elkaar zitten is risicoloos gwoon niet mogelijk. Je weet nooit en te nimmer wat voor fratsen je aantreft onder de schroeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djarune
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:10
rubenvw1 schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 11:36:
bedankt voor het antwoordt,

witte kabels voor de PSU zijn best duur en ik zit eigenlijk op budget. Ik zal uiteindelijk ook voor meer fans gaan maar aangezien ik op budget zit kan weinig tot geen mods halen.
Hoeft niet zo te zijn. Een van de beste voedingen van het moment met witte kabels is de uitvoering: Cooler Master V850 Gold -V2 White Edition. Met je huidige videokaart is de 750W al meer dan prima.

Ik ben benieuwd naar je lijstje van wat je al gekocht hebt en wat je nodig hebt.

[ Voor 7% gewijzigd door Djarune op 05-11-2022 14:35 ]

Pagina: 1