Ha luitjes,
In verband met de aanschaf voor een nieuwe monitor was ik van mening dat ik voor het koppelen van een 2e monitor (laptop) een USB-hub nodig ben en bij voorkeur dan ook geïntegreerd.
Het blijkt dus geen dockingstation te zijjn?
Ik lees het volgend terug.
Ik zie wel eens aparte kastjes hiertussen en volgens mij is dit een dockingstation?
Gebruik een Thinkpad T459 en wil deze dus naast de desktop hebben. Er zitten veel aansluitingen en ook bij nieuwe schermen zie ik vele aansluitingen. Voegt een usb-hub wel iets toe in deze? Volstaat een usb-c of wat dan ook zelf ook voldoende?
* Tevens de vraag of van gpu naar monitor (desktop) hdmi of displayport handig is en wat de meerwaarde is?
Alle info hier mooi en bij voorkeur in jip en janneke taal.
In verband met de aanschaf voor een nieuwe monitor was ik van mening dat ik voor het koppelen van een 2e monitor (laptop) een USB-hub nodig ben en bij voorkeur dan ook geïntegreerd.
Het blijkt dus geen dockingstation te zijjn?
Ik lees het volgend terug.
Waar heb ik rekening mee te houden voor een snelle koppeling tussen deze twee + gebruik van dezelfde muis en keyboard?Sommige monitoren zijn voorzien van een ingebouwde USB-hub, waardoor je gemakkelijk al je randapparatuur kan aansluiten op je scherm. Dit scherm sluit je dan weer aan op je device om controle over de randapparatuur te krijgen. Een USB-hub voorziet echter niet, zoals een docking station, van connectie met je laptop op het gebied van data of stroom.
Ik zie wel eens aparte kastjes hiertussen en volgens mij is dit een dockingstation?
Gebruik een Thinkpad T459 en wil deze dus naast de desktop hebben. Er zitten veel aansluitingen en ook bij nieuwe schermen zie ik vele aansluitingen. Voegt een usb-hub wel iets toe in deze? Volstaat een usb-c of wat dan ook zelf ook voldoende?
* Tevens de vraag of van gpu naar monitor (desktop) hdmi of displayport handig is en wat de meerwaarde is?
Alle info hier mooi en bij voorkeur in jip en janneke taal.