Laptop met aansluitingsmogelijkheid op 2 monitoren

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tennis-boy
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-04 08:46
Ik ben op zoek naar een laptop met aansluitingsmogelijkheid op 2 monitoren. Met die laptop wil ik dan via VPN inloggen op de PC van het werk. Is het ook mogelijk om de laptop als derde monitor te kunnen gebruiken? Zo ja, dan het liefst 17 inch laptop, anders kan ik niet goed lezen/zien op de laptop.

Verder wil ik de laptop ook voor prive gebruiken zoals Netflix, surfen, mailen en af en toe Microsoft 365.

Bedrag mag maximaal 700 euro zijn.

Wie kan mij hierin adviseren?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J Kortje
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15-05 17:26
>8 GB RAM geheugen,
>256 GB opslag,
Full HD scherm 1920x1080 en gezien een laptopscherm gebruikt kan worden tijdens het projecteren op andere schermen 17,3 inch doorsnede.
Voor processor zou ik aanbevelen een Intel i5 van de 10e generatie of nieuwer of een AMD vanaf de Ryzen 5 5000 series.
Dan nog een laptop met een HDMI aansluiting én eventueel via USB C zoals dit model: https://tweakers.net/pric...akoya-s17405-i5-1f16.html Deze heeft veel RAM geheugen zodat je veel programma's open kunt laten staan, veel opslag zodat je programma's en bestanden alle op je laptop passen en er kunnen 2 monitoren gelijktijdig zonder tussenkomst van dongeltjes aangesloten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-05 22:54

Barrycade

Through the...

Maar zo te zien zit de webcam wel op een stomme plek (onder in scherm) dus als je veel Team/Webex/zoomt zou ik een losse webcam aanschaffen zodat niet iedereen je neus in kijkt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-05 07:20

Praetextatus

the dutch_paki

Heb je niet meer aan een docking station?

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JMW761
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-05 16:48
Praetextatus schreef op maandag 7 november 2022 @ 09:17:
Precies dit! kies een dock met de aansluitingen die je nodig denkt te hebben; dan is de laptop (totaal) niet meer relevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tennis-boy
JMW761 schreef op maandag 7 november 2022 @ 09:18:
[...]

Precies dit! kies een dock met de aansluitingen die je nodig denkt te hebben; dan is de laptop (totaal) niet meer relevant.
Wil je hiermee zeggen dat ik gewoon mijn laptop van 10 jaar oud kan gebruiken met docking station erachter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tennis-boy
Praetextatus schreef op maandag 7 november 2022 @ 09:17:
Goeie tip! Daar had ik niet aan gedacht.

Deze misschien?

https://www.coolblue.be/e...ptop-docking-station.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JMW761
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-05 16:48
tennis-boy schreef op maandag 7 november 2022 @ 09:56:
[...]

Wil je hiermee zeggen dat ik gewoon mijn laptop van 10 jaar oud kan gebruiken met docking station erachter?
In principe wel, ware het niet dat je (oude) laptop wel de aansluiting van je, nog aan te schaffen, dock moet ondersteunen.

Zelf gebruik ik bijvoorbeeld deze: uitvoering: Dell D6000 Universeel Dockingstation

Die doet het goed met zowel Dell, HP als Mac devices.

Maar heb veel collega's die deze gebruiken: uitvoering: Dell USB 3.0 Ultra HD Triple Video Docking D3100

(waar ik zelf dan weer wat wisselende ervaringen mee heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mxhans196
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05 12:23
Dan moet jouw 10 jaar oude laptop wél video over USB-C ondersteunen (waarschijnlijk niet).
Check de handleiding en/of het symbool bij je USB-C poort (D-teken).

Deze tekst niet lezen !

Pagina: 1