Hoi
Ik heb zojuist het volgende product gekocht "Tado Slimme Thermostaat V3+ bedraad startpakket" als vervanging voor de "Nefit Moduline 100".
Nu dacht ik, dit los is zelf wel even op! maar tevergeefs ik snap niet welke kabel waar moet, de support van Tado wil mij helaas alleen naar de handleiding verwijzen (ik kan begrijpen dat hun de vingers niet willen branden aan mijn onkunde
).
De Moduline 100:
:strip_exif()/f/image/4pQapycAAXpSDTznU2i6wfJL.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik zie hier alleen een R en C als connectie:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Fn448LwmFUfN3eQIXbzDBcKB.jpg?f=user_large)
De boiler "nefit hrc 24/cw4":
:strip_exif()/f/image/ik9rzaECiVWEAXNmY40XshYC.jpg?f=fotoalbum_large)
De handleiding van Tado.
De vraag voordat ik een boe boe maak:
Op welke kabel moet de blauwe, en op welke te bruine?
Tado connecties op de thermostaat:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3I5jPFs1nIJRnuhGsqbIfOCU.jpg?f=user_large)
Alvast bedankt!
Ik heb zojuist het volgende product gekocht "Tado Slimme Thermostaat V3+ bedraad startpakket" als vervanging voor de "Nefit Moduline 100".
Nu dacht ik, dit los is zelf wel even op! maar tevergeefs ik snap niet welke kabel waar moet, de support van Tado wil mij helaas alleen naar de handleiding verwijzen (ik kan begrijpen dat hun de vingers niet willen branden aan mijn onkunde
De Moduline 100:
:strip_exif()/f/image/4pQapycAAXpSDTznU2i6wfJL.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik zie hier alleen een R en C als connectie:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Fn448LwmFUfN3eQIXbzDBcKB.jpg?f=user_large)
De boiler "nefit hrc 24/cw4":
:strip_exif()/f/image/ik9rzaECiVWEAXNmY40XshYC.jpg?f=fotoalbum_large)
De handleiding van Tado.
De vraag voordat ik een boe boe maak:
Op welke kabel moet de blauwe, en op welke te bruine?
Tado connecties op de thermostaat:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3I5jPFs1nIJRnuhGsqbIfOCU.jpg?f=user_large)
Alvast bedankt!