Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem wordt hier op kantoor gebruik voor echt de standaard Office taken (Windows, Office, surfen, etc). We willen wel graag 2 beeldschermen erbij van 2x24" met minimaal Fullhd maar liefst 2K en er moet persé wifi opzitten met bluetooth. Audio is totaal niet belangrijk
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb geen echt bedrag in mijn hoofd maar zou mooi zijn als we onder de €1000,- blijven
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie mijn wenslijst onderaan
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
We hebben zelf nu een Asrock Deskmini op kantoor (een ouder type) en ik heb zelf thuis een Deskmini H470. Deze bevallen allemaal super, maar heb echt geen voorkeur voor een bepaald merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Bij voorkeur zou deze achter de monitor geplaatst kunnen worden met een VESA mount, maar is geen must.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Of jullie zien of ik nog onderdelen over het hoofd zie, maar vooral of jullie nog een beter systeem samen kunnen stellen? Ik ben op de Deskmini uitgekomen, omdat deze vaak best veel waar voor het geld bieden.
En past de Wifi 6 kit die ik gevonden heb op deze Deskmini? Ik zie dat verder alleen de Wifi 5 kit wordt aangeboden, maar op de website van Asrock wordt gesproken over Wifi 6...
Het systeem wordt hier op kantoor gebruik voor echt de standaard Office taken (Windows, Office, surfen, etc). We willen wel graag 2 beeldschermen erbij van 2x24" met minimaal Fullhd maar liefst 2K en er moet persé wifi opzitten met bluetooth. Audio is totaal niet belangrijk
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb geen echt bedrag in mijn hoofd maar zou mooi zijn als we onder de €1000,- blijven
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie mijn wenslijst onderaan
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
We hebben zelf nu een Asrock Deskmini op kantoor (een ouder type) en ik heb zelf thuis een Deskmini H470. Deze bevallen allemaal super, maar heb echt geen voorkeur voor een bepaald merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Bij voorkeur zou deze achter de monitor geplaatst kunnen worden met een VESA mount, maar is geen must.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Of jullie zien of ik nog onderdelen over het hoofd zie, maar vooral of jullie nog een beter systeem samen kunnen stellen? Ik ben op de Deskmini uitgekomen, omdat deze vaak best veel waar voor het geld bieden.
En past de Wifi 6 kit die ik gevonden heb op deze Deskmini? Ik zie dat verder alleen de Wifi 5 kit wordt aangeboden, maar op de website van Asrock wordt gesproken over Wifi 6...
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-12400 Boxed | € 235,90 | € 235,90 |
1 | Netwerkadapters | Intel Wi-Fi 6 Gig+ Desktop Kit | € 24,45 | € 24,45 |
1 | Barebones | ASRock DeskMini B660 | € 233,82 | € 233,82 |
1 | Monitoren | Samsung S60UA 24" Zwart | € 239,- | € 239,- |
1 | Toetsenborden | Logitech MK295 Silent Wireless Combo (Qwerty US) Zwart | € 40,60 | € 40,60 |
1 | Geheugen intern | Crucial CT2K8G4SFRA32A | € 58,30 | € 58,30 |
1 | Solid state drives | Samsung 980 500GB | € 58,11 | € 58,11 |
Totaal | € 890,18 |