Mijn bitbox (Piranha Strongbox) was een miskoop. Had het kunnen weten door bij de Gamma gewoon iets mee te pakken zonder al teveel op te letten. De gedachte was: "bits die ik veel gebruik gaan wel een keer stuk, dan vervang ik die door goede".
Nou, die bitjes gaan dus nog niet echt stuk. Maar de doos zelf, mennn. Het is echt niet te doen om de bitjes terug in de haakjes te stoppen zonder die dubbel te duwen. Gevolg: een ongeorganiseerde bende.
Nu vind ik overal nieuwe, gevulde bitboxen te koop. Maar dat wil ik niet want mijn bitjes zijn nog goed. Weet iemand waar je aan een goede bitbox komt? Eisen:
Nou, die bitjes gaan dus nog niet echt stuk. Maar de doos zelf, mennn. Het is echt niet te doen om de bitjes terug in de haakjes te stoppen zonder die dubbel te duwen. Gevolg: een ongeorganiseerde bende.
Nu vind ik overal nieuwe, gevulde bitboxen te koop. Maar dat wil ik niet want mijn bitjes zijn nog goed. Weet iemand waar je aan een goede bitbox komt? Eisen:
- Stevig (lees: ik wil minstens 15 jaar niet naar bitboxen hoeven zoeken)
- Gemakkelijk bitjes erin en eruit ('toploader' met gaatjes, geen systeem met klemmetjes)
- Plek voor 30+ bits
- Geleverd zonder bits