Beste Tweaker Leden,
Ik wil binnenkort mijn Beolab 5 speakers gaan inruilen voor 2 nieuwe speakers. Ik vind het geluid fantastisch maar ik ben laatst op de Dutch Audio Event geweest in veldhoven geweest (voor het eerst, ik ben totaal geen audiofiel, meer een muziekliefhebber) en daar ontdekte ik meerdere luidsprekers die toch nog aangenamer klonken. Dit lag natuurlijk ook aan de vaak geoptimaliseerde ruimtes maar de techniek heeft natuurlijk ook niet stil gestaan. Ik heb zelf erg weinig verstand van luidsprekers en zou dus graag van jullie horen wat jullie zouden aanschaffen.
Budget: 8-10k (ligt eraan wat ik voor mijn oude set krijg)
Zo min mogelijk poespas dus ik denk aan een actief systeem.
Ik heb al een streamer die ik weer wil gaan gebruiken
Heb zelf zitten kijken naar:
KEF LS60
Focal Sopra (moet nog een versterker bij)
Ik laat me graag adviseren!
Alvast bedankt!
Ik wil binnenkort mijn Beolab 5 speakers gaan inruilen voor 2 nieuwe speakers. Ik vind het geluid fantastisch maar ik ben laatst op de Dutch Audio Event geweest in veldhoven geweest (voor het eerst, ik ben totaal geen audiofiel, meer een muziekliefhebber) en daar ontdekte ik meerdere luidsprekers die toch nog aangenamer klonken. Dit lag natuurlijk ook aan de vaak geoptimaliseerde ruimtes maar de techniek heeft natuurlijk ook niet stil gestaan. Ik heb zelf erg weinig verstand van luidsprekers en zou dus graag van jullie horen wat jullie zouden aanschaffen.
Budget: 8-10k (ligt eraan wat ik voor mijn oude set krijg)
Zo min mogelijk poespas dus ik denk aan een actief systeem.
Ik heb al een streamer die ik weer wil gaan gebruiken
Heb zelf zitten kijken naar:
KEF LS60
Focal Sopra (moet nog een versterker bij)
Ik laat me graag adviseren!
Alvast bedankt!