Dag mede-Tweakers,
Aan de hand van mijn vorige post lijkt het mij beter om mijn vraag iets verder toe te lichten.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag World of Warcraft (MMO) op hoge resolutie en fps kunnen gamen.
Daarnaast wil ik graag iets hebben dat toekomstbestendig is voor 5 jaar (dus uit te breiden waar mogelijk)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximumprijs is €1.000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee (ik heb al een gaming RGB toetsenbord/muis en Turtle headset)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Blizzard geeft de onderstaande 'ultimate' specs aan voor setting 10 (1 min, 10 max ultra). Dit is natuurlijk een overkill en voor mij is het prima om op high / very high te spelen ( 7 of 8 ) met zelfs nog wat extra setting compromissen
Intel Core i7-4770 or AMD FX-8310 or better
NVIDIA GeForce GTX960 4GB or AMD Radeon R9 280 or better
Memory 8GB RAM
Storage 70 GB available space on SSD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeur. Ik ben niet een DIY type en heb geen ervaring met het in elkaar zetten van een complete desktop. Het liefst wil ik er eentje kopen die kant-en-klaar en nog wel even meegaat of iets waar ik eventueel onderdelen zelf kan vervangen indien nodig.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Resolutie op "high" met een minimale FPS van 60-80. Als dit bijvoorbeeld al mogelijk is met een nieuwe i3/5 processor i.c.m. GTX 1660 dan is het wat mij betreft prima. Ik heb wel de wens om eventueel zelf een onderdeel te vervangen indien nodig.
Ga je overklokken?
Nee (maar afhankelijk van het advies)
Wat verwacht je van ons?[i]
Kunnen jullie mij voorzien van wat "best buy" pre-built desktop voorbeelden die perfect aansluiten met mijn wensenlijst?
Allemaal bedankt alvast en ik zal reageren op de comments!
Aan de hand van mijn vorige post lijkt het mij beter om mijn vraag iets verder toe te lichten.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag World of Warcraft (MMO) op hoge resolutie en fps kunnen gamen.
Daarnaast wil ik graag iets hebben dat toekomstbestendig is voor 5 jaar (dus uit te breiden waar mogelijk)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximumprijs is €1.000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee (ik heb al een gaming RGB toetsenbord/muis en Turtle headset)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Blizzard geeft de onderstaande 'ultimate' specs aan voor setting 10 (1 min, 10 max ultra). Dit is natuurlijk een overkill en voor mij is het prima om op high / very high te spelen ( 7 of 8 ) met zelfs nog wat extra setting compromissen
Intel Core i7-4770 or AMD FX-8310 or better
NVIDIA GeForce GTX960 4GB or AMD Radeon R9 280 or better
Memory 8GB RAM
Storage 70 GB available space on SSD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeur. Ik ben niet een DIY type en heb geen ervaring met het in elkaar zetten van een complete desktop. Het liefst wil ik er eentje kopen die kant-en-klaar en nog wel even meegaat of iets waar ik eventueel onderdelen zelf kan vervangen indien nodig.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Resolutie op "high" met een minimale FPS van 60-80. Als dit bijvoorbeeld al mogelijk is met een nieuwe i3/5 processor i.c.m. GTX 1660 dan is het wat mij betreft prima. Ik heb wel de wens om eventueel zelf een onderdeel te vervangen indien nodig.
Ga je overklokken?
Nee (maar afhankelijk van het advies)
Wat verwacht je van ons?[i]
Kunnen jullie mij voorzien van wat "best buy" pre-built desktop voorbeelden die perfect aansluiten met mijn wensenlijst?