Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido23
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 03-11-2022
Mijn vraag
Weet iemand de oplossing tegen het vastlopende geluid van mijn laptop?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb de laptop 3 keer naar de geautoriseerde Asus repair shop gestuurd. de eerste keer was er wat hardware vervangen (en gaven ze aan dat dit door mij kwam) terwijl dit onder de garantie viel.
Hierna was het probleem nog niet verholpen en heb ik de laptop weer naar de reparateur gestuurd. Toen zeiden ze dat er geen probleem in de laptop zit en werd de laptop teruggestuurd op mijn kosten. Daarna nog maar eens proberen of de laptop wel werkte, natuurlijk niet. Daarna de laptop met video en geluidsopname weer gestuurd (omdat bol.com zei dat dit moest). Nu kreeg ik reactie dat er weer niks aan de laptop is gedaan en dat ik de laptop dus weer onhersteld retour krijg...

Daarna weer gebeld met bol.com en nu zeiden ze dat ik het maar met mijn laptop moet doen en maar met dat geluid moet leven.

Ik ben mijn laptop nu bijna 4 maanden kwijt en het probleem is nogsteeds hetzelfde gebleven... 8)7
Dit is de dropbox link van de video en de geluidsopname:

[Video: https://www.dropbox.com/t/2H7vdHepuaFn9Q4w]

kan iemand mij met dit probleem helpen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arn0uDz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:16
Kan dit niet een softwarematig probleem zijn, bijvoorbeeld geluidskaart drivers, heb je dat al geprobeerd te updaten?

Zie helaas niet in je post wat je allemaal al hebt getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rashnu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-06-2023
Heb je al eens een geaard stopcontact geprobeerd?
Ik heb dit jaren geleden ook gehad....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rashnu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-06-2023
Nog een update?