Eufy videodeurbel bewegingsmeldingen selectief

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jichem
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 15-06 08:50
Naar alle tevredenheid hebben wij nu een tijdje een eufy videodeurbel met basisstation. De deurbel hangt zo dat hij alleen beweging detecteert (en filmt) als mensen op ons terrein staan.
Nou zou ik heel graag de bewegingsdetectie zo instellen dat hij alleen aan gaat op bepaalde dagen/tijdsstippen. Op die dagen/tijden moet de deurbelfunctie met camera wel gewoon blijven werken!

Ik heb een nieuwe homey in bestelling staan, daar wil ik hem ook graag in koppelen tzt. Eventuele oplossingen die alleen dan mogelijk zijn zouden ook prima zijn.

weet iemand of/hoe dit mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jichem
Niemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-06 08:41

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik zie in de Eufy app onder het kopje "Beveiliging" dat je schema's in kunt stellen. Zit daar geen mogelijkheid tussen?

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jichem
Nee, helaas. Daar kan ik alleen meldingen beheren en uitschakelen. Maar wat ik wil is dat hij bijvoorbeeld op maandag dinsdag en vrijdag wel beweging detecteert en meld, maar op de andere dagen niet. En 's nachts standaard wel.
De bel functie moet altijd aan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lelletje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-06 13:45
De modus van Homebase op schema instellen geeft mij wel de mogelijkheid om dagen en tijden in te stellen. Dan kan ik hierbij bepalen welk schema gevolgd moet worden, Thuis of Afwezig.

Je kunt ook meerdere schema's instellen en dan bij schema de juiste kiezen wat van toepassing is.

Dit is zo te zien alleen voor meldingen, niet voor bewegingsdetectie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jichem
Daar loop ik ook tegen aan inderdaad, maar ik had gehoopt hier een selectie in te kunnen maken.
Pagina: 1