Voor Chello kenners: (vraagje)

Pagina: 1
Acties:

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Topicstarter
Wat is: 212.187.151.161
Dit is mijn eerste link naarbuiten vie het chello netwerk.
Maar die zorgt voor een verhoging in de ping van 120 Ms!
Daarna valt het wel weer mee. Dit is de zwakste schakel iemand enig idee wat voor node dit is?

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:52
Het is ergens in Londen, je gaat dan van het Chello netwerk af, de ping wordt hiet ook 90 hoger, het lijkt alsof ie dan naar amerika is gegaan ofzo aan de ping te zien maar dat lijkt me niet logisch, want je zou toch eerst een peering met een transit verbinding verwachten voordat ie naar Amerika gaat :? Ik zou ook niet weten wat het is.

Je komt alleen langs deze router als je sommige websites bekijkt, meestal kom je niet langs deze router. Chello heeft ook een peering met above.net in Amsterdam, soms ga je dus in Amsterdam al van het Chello netwerk af.

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Topicstarter
Hmm ik deed een trace, en 90% van al mijn verkeer gaat via die route ???
Chello-achterhoek hier. Above.net werkt voor mij 15% niet.

Verbinding gisteravond, was weer erg bagger met enorme LAG-spikes tijden DeltaForce Landwarrior online.

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-05 12:29

fulgore

goud

Goh, maar je kon wel internetten gisteravond ? In A'dam lag het gisteren een uur of wat plat. Kon niets meer pingen.
En er staat niet eens een storingsmelding op hun site :(

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

• STING
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-08 12:46
Ja had gisterenavond ook wat LAG-spikes, maar dan op een chat server. Lag aan een router in London zag ik via Visualroute :)

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Topicstarter
Vind het jammer, toen in net lid was had ik alleen maar probs. Die werden opgelost, daarna niks te klagen gehad en nu is het alweer een maand merkbaar slechter. Blijkbaar kunnen ze bij Chello hun spul niet goed koelen ofzo ?

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:52
Als ik die ip nu tracert zie ik geen grote verhoging in de ping meer, het probleem is opgelost :)

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Topicstarter
Ahh da's mooi, online gamen naar USA met 500 Ms is toch minder :(
Pagina: 1