Ik heb al een tijdje geleden een spel gespeeld, maar ik wil dat spel eigenlijk wel weer eens spelen. 1 probleem, ik weet dus niet hoe het heet en ik weet ook de maker ervan niet. Dus ik stel hier die vraag, want misschien hebben sommige tweakers dit spel ook wel gespeeld. Je hebt ongeveer 2 dezelfde spellen, dus als ik 1 van die spellen weet is het al goed, omdat ik dan de maker heb. Ik zal even wat kenmerken opnoemen van die spellen:
spel 1 (de oudste):
* speelt zich af in de ruimte
* je moet aan het begin een ruimte schip kiezen
* je moet spullen vervoeren voor geld en voor dat geld kan je je schip beter maken
* doordat je je schip beter maakt kan je meer meenemen en sneller alles vervoeren, dus win je het van andere bedrijven.
* je moet altijd tactisch bekijken wat je wilt vervoeren
spel 1 (de nieuwste):
* speelt zich af op een planeet die sterk lijkt op die van de aarde
* je hebt een warenhuis waar je spullen verkoopt aan de normale mensen
* je kan je winkel uitbreiden door een bouwvergunning, waardoor er meer spullen inkunnen.
* je moet iedere 'week' een reis maken en weer nieuwe spullen inkopen
* je moet kijken wat de bewoners willen, dus je moet tactisch de spullen inkopen
Dit zijn de hoofdzakelijke kenmerken van die spellen. Ik kan nog meer details gaan vertellen, maar dan gaat het er erg vaag uitzien voor de tweakers die het spel niet kennen. En ga er niet negatief op reageren, omdat de kenmerken er redelijk 'lomp' uitzien.
spel 1 (de oudste):
* speelt zich af in de ruimte
* je moet aan het begin een ruimte schip kiezen
* je moet spullen vervoeren voor geld en voor dat geld kan je je schip beter maken
* doordat je je schip beter maakt kan je meer meenemen en sneller alles vervoeren, dus win je het van andere bedrijven.
* je moet altijd tactisch bekijken wat je wilt vervoeren
spel 1 (de nieuwste):
* speelt zich af op een planeet die sterk lijkt op die van de aarde
* je hebt een warenhuis waar je spullen verkoopt aan de normale mensen
* je kan je winkel uitbreiden door een bouwvergunning, waardoor er meer spullen inkunnen.
* je moet iedere 'week' een reis maken en weer nieuwe spullen inkopen
* je moet kijken wat de bewoners willen, dus je moet tactisch de spullen inkopen
Dit zijn de hoofdzakelijke kenmerken van die spellen. Ik kan nog meer details gaan vertellen, maar dan gaat het er erg vaag uitzien voor de tweakers die het spel niet kennen. En ga er niet negatief op reageren, omdat de kenmerken er redelijk 'lomp' uitzien.