Logische opstelling knoppen panelendj-set

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnOpst(h)andige
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 24-04 20:22
Ik heb vrij goedkoop n dj-set kunnen kopen van Citronic. Het is een set met 3 losse componenten te weten 1) unit met dubbele cd spelers 2) cd-6 ultima controle panel 3) sm-fx 500 mixer paneel/unit
Allemaal natuurlijk van t merk Citronic.
Nu mijn betekenisvol-verwaar(de)loos-bare-vraag wellicht. Mixer BOVEN of ONDER Controle paneel PLAATSEN....?!?
Je ziet bij Google afbeeldingen ze zowel
er-boven als er-onder afgebeeld staan. Dus vandaar ik meende wellicht een waardeloze vraag hier neer te leggen en dat t puur om
PERSOONLIJKE VOORKEUR(EN) gaat en er niks echt zinnigs over te zeggen valt.
Maar misschien zitten er mensen bij die met dit setje ervaring hebben (gehad)? En wellicht een onderbouwing hebben, praktische/gebruiksvriendelijke of etc etc. met betrekking tot positionering.

Overigens hij komt voor 80% zeker (controle-panel + mixer panel/unit) liggend ingebouwd op mijn inbouw planning te staan.

Oh ja, zie foto

Bvd dank voor alle reacties en tips

Grtz , ' n OnOpst(h)andige

Schoot nog n ideetje door m'n hoofd qua opstelling/inbouw . Ik heb er ter verduidelijking (hoop ik) in sketch effe snel een weergave van getekend.

Zie afbeelding Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3-ASzkoFB_21lx5JxdmJsPhZtxo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sqieRNDfrQIQAseWcViydfDF.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 11% gewijzigd door OnOpst(h)andige op 02-11-2022 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16:43
Persoonlijk zou ik de cd spelers onder plaatsen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greentea
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 02-10 16:41
Liggend inbouwen zoals afgebeeld op je foto. De jogwheels op die controller zijn waarschijnlijk touchsensative. Kans is groot dat je ze anders aanraakt terwijl je de mixer bedient en hiermee de muziek onderbreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josk79
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:28
Lijkt me vervelend als ze achter elkaar liggen; dan moet je altijd over een ander apparaat heengrijpen. Heb je plek om ze naast elkaar te zetten? Zonee, dan zou ik zelf de jogwheels achter/boven doen; ik denk dat het vermoeiend is als je de schuifjes en tone controls zo ver van je af moet bedienen.