Misschien dat iemand het weet.
Ik heb 2 maanden terug in Duitsland op een weg gereden waarvan ik dacht dat het 80 was, bleek 50 km/h.
Boete van 100 euro. Deze heb ik direct gepind (€101,81 incl transactiekosten).
Nou valt er vandaag ineens een brief op de deurmat waarin opnieuw geld wordt geëist.
Dit zou gaan om:
Rückstände: €28,50
+Säumniszuschläge
+ Gebürhen/Auslagen €6
Daardoor wordt er alsnog €34,50.
Nou heb ik in geen 20 jaar ooit een bekeuring gehad, behalve deze.
Hoe kan het zijn dat als ik netjes direct heb betaald dat ik deze naheffing krijg? Ik dacht eerst nog aan een scam, maar het rekeningnummer is werkelijk van de "Der Landrat" van Kreis Recklinghausen.
Ik weet even niet wat ik hiermee aan moet.
Hoe kan ik sowieso een boete krijgen voor te laat betalen als ik nooit een rekening heb gehad. Hoe kan het zijn dat het boetebedrag ineens is bijgesteld naar 128,50 terwijl ik op locatie een boete van 100 euro heb gekregen?
Ik snap er even niets meer van....
Als je wordt staande gehouden dan wordt er een boete uitgeschreven. Dan kan dit toch niet eens achteraf veranderen????
Wie kan hier wat licht op schijnen
Ik heb 2 maanden terug in Duitsland op een weg gereden waarvan ik dacht dat het 80 was, bleek 50 km/h.
Boete van 100 euro. Deze heb ik direct gepind (€101,81 incl transactiekosten).
Nou valt er vandaag ineens een brief op de deurmat waarin opnieuw geld wordt geëist.
Dit zou gaan om:
Rückstände: €28,50
+Säumniszuschläge
+ Gebürhen/Auslagen €6
Daardoor wordt er alsnog €34,50.
Nou heb ik in geen 20 jaar ooit een bekeuring gehad, behalve deze.
Hoe kan het zijn dat als ik netjes direct heb betaald dat ik deze naheffing krijg? Ik dacht eerst nog aan een scam, maar het rekeningnummer is werkelijk van de "Der Landrat" van Kreis Recklinghausen.
Ik weet even niet wat ik hiermee aan moet.
Hoe kan ik sowieso een boete krijgen voor te laat betalen als ik nooit een rekening heb gehad. Hoe kan het zijn dat het boetebedrag ineens is bijgesteld naar 128,50 terwijl ik op locatie een boete van 100 euro heb gekregen?
Ik snap er even niets meer van....
Als je wordt staande gehouden dan wordt er een boete uitgeschreven. Dan kan dit toch niet eens achteraf veranderen????
Wie kan hier wat licht op schijnen