Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philippe_81
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 04-11-2022
Hoi allemaal.
Bij facebook heb je de optie om bij een fotoalbum één of meerdere bijdragers toe te voegen. Hiermee kunnen deze bijdragers dan foto's toevoegen of bewerken in dit album.
Het grote voordeel is dat dit album ook in de lijst met albums komt te staan van de bijdragers. Zo kan ik met mijn vrouw 1 album maken over ons huwelijk. Dit komt op beide profielen te staan en we zien allebei de reacties / likes, zonder dat we elke foto moeten gaan taggen.
Nu wilt dit helemaal niet meer lukken.
We hebben vroeger al eens zo een album gemaakt, dat in beide profielen staat, en zien het ook bij vrienden passeren, maar we krijgen dit op één of andere manier zelf niet meer voor elkaar...

We hebben al in verschillende richtingen geprobeerd. Ook met ander account van onze dochter, zelfs een nacht gewacht, het wilt niet lukken... En we kunnen natuurlijk de vraag niet aan FB zelf stellen.

Heeft iemand dit onlangs ook eens willen doen? Is het bij jullie gelukt?
Wilt iemand het misschien eens testen? (bestaand album bewerken, bijdrager toevoegen, kijken bij de albums van de bijdrager of uw album er nu ook tussen staat)

Hopelijk weet iemand wat er aan de hand is? Is het bij FB, doen we zelf iets verkeerd, is er één of andere instelling?
Dikke merci alvast!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PageFault
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-05 06:45
Dit heeft altijd gewerkt, ik snap er niks van....

Kijk eens bij de zichtbaarheid van de foto's en het album, ik denk dat je die dan op Friends of friends moet zetten. Niet elke connectie van je vrouw is mogelijk een connectie van jou. Misschien staat het tegenwoordig standaard op private of zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sys64738
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-06 10:23

sys64738

Moderator Foto & Video

Press play on tape

Typische Workflow vraag. Dus ik heb hem even naar die categorie verhuisd.

Flickr | Photography 101: Skills > Patience > Gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philippe_81
Mja, dit hebben we reeds allemaal geprobeerd.
Met oude en nieuwe fotoalbums. In privé, vrienden en openbare stand...

Niets blijkt te werken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Philippe_81
Oh, oplossing gevonden....
We moesten dit zelf goedkeuren om op onze tijdlijn te laten verschijnen.
Al kreeg ik vroeger altijd de melding wanneer ik zulke dingen moest goedkeuren, hebben we er nu zelf achter moeten zoeken.
Maar het is dus opgelost!

Bedankt voor de reacties!