Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Yamaha RX-V4a
Ik kom er ook met Googlen nu niet goed achter hoe het met versterkers en boxen zit. Ik wil mijn huidige Onkyo TX-SR608 vervangen voor de Yamaha RX-V4a.
Maar die Yamaha lijkt veel minder Watts te hebben maar is wel weer de gelijke Impedantie als die boxen.
Mijn vraag is dus heel simpel, past die versterker bij mijn boxen of moet ik toch een ander exemplaar gaan zoeken? Want ik vind eigenlijk weinig anders in mijn budget.
Ik zoek een?
Yamaha RX-V4a
Ik kom er ook met Googlen nu niet goed achter hoe het met versterkers en boxen zit. Ik wil mijn huidige Onkyo TX-SR608 vervangen voor de Yamaha RX-V4a.
Maar die Yamaha lijkt veel minder Watts te hebben maar is wel weer de gelijke Impedantie als die boxen.
Mijn vraag is dus heel simpel, past die versterker bij mijn boxen of moet ik toch een ander exemplaar gaan zoeken? Want ik vind eigenlijk weinig anders in mijn budget.
Mijn trip | Van Nederland naar Japan op mijn CFMoto 450MT
/f/image/zi0itWeNBS3VybhuoGe4NZ1m.png?f=fotoalbum_large)