Mijn vraag
Ik gebruik een bepaalde website bijna 8 uur per dag voor werk. In deze website zitten een paar hele domme UX fouten. Ik zoek een Chrome plugin waarin ik eenvoudig de HTML/CSS kan tweaken.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Chrome/Win11
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Er bestaat een plugin die precies doet wat ik wil, maar ik vind het vrij complex omdat ik geen javascript expert ben. De plugin heet Temper Monkey.
https://chrome.google.com...bldmpobfkfo/related?hl=en
Over de HTML:
In de HTML staat een verwijzing naar een CSS bestand.
Via Inspector zie ik dat dit stukje CSS verantwoordelijk is:
Dit zou ik willen vervangen heel lomp door:
Maar ik snap niet zo goed hoe dit te doen in JS.
Dit is wat ik nu heb.
Kan iemand mij helpen met deze string replace functie in javascript? Hij moet alle html/css lezen en dat stukje string vervangen.
Ik gebruik een bepaalde website bijna 8 uur per dag voor werk. In deze website zitten een paar hele domme UX fouten. Ik zoek een Chrome plugin waarin ik eenvoudig de HTML/CSS kan tweaken.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Chrome/Win11
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Er bestaat een plugin die precies doet wat ik wil, maar ik vind het vrij complex omdat ik geen javascript expert ben. De plugin heet Temper Monkey.
https://chrome.google.com...bldmpobfkfo/related?hl=en
Over de HTML:
In de HTML staat een verwijzing naar een CSS bestand.
code:
1
| /l/%7B%22mode%22%3A%22PROD%22%2C%22app%22%3A%22builder_platform_interaction%3AfBLABLAVEELTEXT7D/[i][b]app.css[/b][/i]?2 |
Via Inspector zie ik dat dit stukje CSS verantwoordelijk is:
code:
1
2
3
4
5
| .uiModal--medium .modal-container { width: 70%; max-width: 840px; min-width: 480px; } |
Dit zou ik willen vervangen heel lomp door:
code:
1
| .uiModal--medium .modal-container{width:90%;max-width:1500px;min-width:1500px} |
Maar ik snap niet zo goed hoe dit te doen in JS.
Dit is wat ik nu heb.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| (function() { 'use strict'; var html=document.getElementById('.uiModal').innerHTML; html = html.replace("{width:70%;max-width:840px;min-width:480px}","{width:90%;max-width:2000px;min-width:2000px}"); document.getElementById('.uiModal').innerHTML=html; //.uiModal--medium .modal-container{width:70%;max-width:840px;min-width:480px} })(); |
Kan iemand mij helpen met deze string replace functie in javascript? Hij moet alle html/css lezen en dat stukje string vervangen.