Beschikbare (dak)ruimte
3D Situatie huis:strip_exif()/f/image/pcY0g47AmOijBvzRyxBs1E3p.jpg?f=fotoalbum_large)
Orientatie: Zuid
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Wl3ssgzxoXKCLMwbDQN2Pwcz.jpg?f=user_large)
Schaduw
Veranda: 2 bomen op zuid. Panelen op west georienteerd:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QXRC46AYLcaGqkxrW1M0Q6Ip.jpg?f=user_large)
Jaarverbruik
3300kWhHuidige elektriciteitsaansluiting
1x fase 35Ameterkast gedateerd (moet vervangen worden)
:strip_exif()/f/image/zrD602DqAQUxRqXtEPXXCqmp.jpg?f=fotoalbum_large)
Budget en doel
Ruim budget, doel huis en veranda vol leggen. in de nabije toekomst niet meer bijleggen.Wie gaat het project uitvoeren
InstallateurBijhouden van data
Standaard inzicht in opwek.Reeds verkregen offertes
:strip_exif()/f/image/y72XZ0N6VZYftylfYlcfGJhF.jpg?f=fotoalbum_large)
offerte1 - legplan
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PvgvoeSoN6oDmqYMpHcAFnS3.jpg?f=user_large)
offerte2 - legplan
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/84aM8wl7ZhL8AefiDqF2TBJk.jpg?f=user_large)
offerte3 - legplan
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0lPfckoSqn2nO1V232IDQ3Pr.jpg?f=user_large)
offerte 4
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jDqo0lKCsCjmY9g6AHxfttUw.jpg?f=user_large)
Regio
Noord Holland Noord (advies installateur mag in pb)Omdat ik eigenlijk geen schaduwinval op het huis heb: - 2x stringomvormers voor de 8 panelen zo lees ik in de "offerte"-topics.
Voor de 3 panelen kreeg ik niet voor elkaar om daar een omvormer te vinden in SunnyD. (3 te kort?), deze hebben zoalsgezegd we ietsjes last van schaduw wanneer zon naar west draait.
Tuinhuis twijfel kwa omvormer ik omdat er 2 panelen overdag, toch wel wat schaduw oppakken. Microomvormer/Optimizer?
[ Voor 84% gewijzigd door Sarpo op 10-11-2022 21:00 . Reden: offerte toegevoegd ]
:strip_exif()/f/image/qtRoUUWGBYfKm65tSaUxje2R.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/IXK6ysB7jacCpnCdYuWeshZO.jpg?f=fotoalbum_large)