Binnenkort zal ik op kamers gaan vanwege mijn studie, nu heb ik in mijn kamer een nieuwe wifi-router nodig, ik heb wat research gedaan online maar kan niet echt tot een besluit komen voor een wifi-router dus besloot ik hier om hulp te vragen.
Ik heb een gigabit router nodig en wordt aangeraden om het 5ghz kanaal te gebruiken, graag zou ik dus een router hebben die aan deze 2 eisen voldoet.
Ik ben opzoek naar een redelijk krachtige router, ik wil er een beetje op gamen en youtube op kunnen kijken, het hoeft niet eerste klas snelheid te zijn. Ik zou het ook fijn vinden als de router wat veiligheids maatregelen heeft, ik wordt liever niet gehacked. Ik zit ook op budget dus ben ik opzoek naar een niet al te dure router. Een paar routers die ik zelf had gevonden zijn:
- uitvoering: TP-Link Archer AX55 (heeft alleen geen 5ghz specificaties?)
- uitvoering: TP-Link Archer AX50
- uitvoering: ASUS RT-AX53U
- uitvoering: ASUS RT-AC66U B1 Zwart
Welke van deze routers is een gigabit router? En welke is het beste kwa internet snelheid zowel op wifi als op kabel?
Als je andere suggesties voor een goede router hebt laat het dan weten!
Alvast bedankt voor je hulp!
Ik heb een gigabit router nodig en wordt aangeraden om het 5ghz kanaal te gebruiken, graag zou ik dus een router hebben die aan deze 2 eisen voldoet.
Ik ben opzoek naar een redelijk krachtige router, ik wil er een beetje op gamen en youtube op kunnen kijken, het hoeft niet eerste klas snelheid te zijn. Ik zou het ook fijn vinden als de router wat veiligheids maatregelen heeft, ik wordt liever niet gehacked. Ik zit ook op budget dus ben ik opzoek naar een niet al te dure router. Een paar routers die ik zelf had gevonden zijn:
- uitvoering: TP-Link Archer AX55 (heeft alleen geen 5ghz specificaties?)
- uitvoering: TP-Link Archer AX50
- uitvoering: ASUS RT-AX53U
- uitvoering: ASUS RT-AC66U B1 Zwart
Welke van deze routers is een gigabit router? En welke is het beste kwa internet snelheid zowel op wifi als op kabel?
Als je andere suggesties voor een goede router hebt laat het dan weten!
Alvast bedankt voor je hulp!