Samsung 49" Neo G9 monitor voor 999? goede deal?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikki44
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 03-08-2023
I Ik ontdekte dat de Samsung Neo G9 49-inch monitor nu tot middernacht 999 euro kost. Take it or leave it?
https://www.samsung.com/n...a-49-inch-ls49ag950nuxen/
8)7

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drs_Ben
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 11-05 20:40
Ik heb er 1 en het is geweldig voor zowel gamen als werk. Dus ik kan hem zeker aanraden. !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:38

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin Chung
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-05 13:20
Twijfel er ook over. Er schijnt een beter model onderweg te zijn maar nog niets over bekend. Laatst was de monitor ook al in de aanbieding (maar nog nooit zo laag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pmpone
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 31-03-2023
Te laat, hij is weer 1799

[ Voor 4% gewijzigd door pmpone op 02-11-2022 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunsetSundae
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 00:15
Drs_Ben schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 19:25:
Ik heb er 1 en het is geweldig voor zowel gamen als werk. Dus ik kan hem zeker aanraden. !
Is die extreme boog niet vervelend als je bijvoorbeeld iets met grafisch werk doet, dat alles wat je hebt zitten tekenen in de hoeken vervormd blijkt te zijn wanneer je het bekijkt op een plat scherm?

Dat vraag ik me sowieso af met die curved monitors, ook de wat minder heftige. Heb er nog nooit eentje gebruikt dus geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
SunsetSundae schreef op woensdag 2 november 2022 @ 14:15:
[...]

Is die extreme boog niet vervelend als je bijvoorbeeld iets met grafisch werk doet, dat alles wat je hebt zitten tekenen in de hoeken vervormd blijkt te zijn wanneer je het bekijkt op een plat scherm?

Dat vraag ik me sowieso af met die curved monitors, ook de wat minder heftige. Heb er nog nooit eentje gebruikt dus geen idee.
Ik vind de 1000R curve van deze monitor veel te extreem, zeker voor kantoor/grafisch werk. Krijg dan zelfs last van m'n ogen, het fisheye effect. Mijn persoonlijke voorkeur is een 2300R curve, dat helpt enorm met de leesbaarheid van de hoeken van het scherm maar het heeft (voor mij) geen impact op office/grafisch werk.

Maargoed verder wel een prachtig ding natuurlijk mits 1440p hoogte genoeg voor je is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunsetSundae
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 00:15
stin00 schreef op woensdag 2 november 2022 @ 15:20:
[...]

Ik vind de 1000R curve van deze monitor veel te extreem, zeker voor kantoor/grafisch werk. Krijg dan zelfs last van m'n ogen, het fisheye effect. Mijn persoonlijke voorkeur is een 2300R curve, dat helpt enorm met de leesbaarheid van de hoeken van het scherm maar het heeft (voor mij) geen impact op office/grafisch werk.

Maargoed verder wel een prachtig ding natuurlijk mits 1440p hoogte genoeg voor je is.
Ik kan me voorstellen dat het voor gamen wél heel leuk werkt, vooral op het formaat van de G9. Beetje het VR-effect zonder lompe bril op je kop. Helaas willen de meesten van ons toch echt ook nog wat anders kunnen doen met hun pc zonder dat je half scheel wordt...

Hmm, ja, dat vermoeden klopte dus. :-( Jammer, leek me wel vet aangezien ik binnenkort ook van 24" 1080p een stapje hogerop wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-05 16:06
Ik heb hem nu staan en ben enorm onder de indruk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponymaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 29-10-2024
Ik heb hem vandaag mogen ontvangen via DHL. Ook ik ben enorm onder de indruk. Rond Black Friday wilde ik eigenlijk voor de LG 38wn95c gaan, maar voor 999 euro kon ik deze niet laten lopen. Ik ga dit scherm voor zowel werk als gamen gebruiken. Ik was eerst bang dat de curve te extreem was, maar na 10 minuten was ik al gewend. Ik ben enorm blij met mijn aankoop. En mede-tweaker Nikki44, bedankt voor het melden van deze actie!!!
Pagina: 1