Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Littleloutje
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 08-11-2022
Ola!

Pixel 6a gekocht 1.5 week geleden, prima toestel met 1 issue. Hij maakt te pas en te onpas een meldingsgeluid (dubbele toon kort achter elkaar) en ik weet niet waar het vandaan komt. Heb werkelijk alles al geprobeerd en alles in de instellingen al aan en uit gehad, incluis het verwijderen en terugplaatsen van sommige apps.

Als ik het toestel een tijdje in mijn hand heb en ermee bezig ben, als ik 'm naar mijn oor breng, wanneer ik een livestream kijk (naast het geluid, springt ie dan ook nog op pauze) en vooral als ik aan het bellen ben komt dit geluid hard langs en hoor alleen ik het, de persoon aan de ander kant niet!

Het geluid hoor je niet wanneer het volume v ringtone en meldingen op nul staat, maar een livesteam springt dan nog wel op pauze bijvoorbeeld, dus weg is het niet. En wil dit volume uiteraard ook gewoon aan kunnen zetten voor andere doeleinden......

Google technische support komen niet verder dan opnieuw opstarten en tjekken op updates, maar daar ligt het probleem niet volgens mij.

Iemand hier ervaring mee en weer wat ik moet doen? Alle meldingen die je in de instellingen kunt bedenken staan uit, dus geen idee of er nog iets verstopt zit, dat ik over het hoofd zie!

Hoor het heel erg graag, want ben er ondertussen knap chagrijnig van!

En dank alsvast voor het meedenken, gr Laurens.

Beste antwoord (via Littleloutje op 08-11-2022 19:27)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:06

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Littleloutje bij dit soort vergelijkbare problemen is het vaak de NFC chip die wat leest. Heb je NFC aanstaan en bijv. een hoesje met pasjes?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Zijn het notifications die snel weer verdwijnen? Zo ja, dan te zien via notification history.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:06

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Littleloutje bij dit soort vergelijkbare problemen is het vaak de NFC chip die wat leest. Heb je NFC aanstaan en bijv. een hoesje met pasjes?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Littleloutje
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 08-11-2022
Was 't bijna vergeten, maar dank v dit antwoord, was idd de oplossing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1981
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-04 20:23
Dankje! Mijn vrouw had hier ook last van, nu NFC uitgezet!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake56
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 30-06-2023
NFC uit en nog steeds "gepingel"als er gelijk welk filmpje wordt afgespeeld.
Pagina: 1