Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Software beveiliginscamera

Pagina: 1
Acties:

• Mr Jaxxs
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 31-05 06:47
Ik weet niet zeker of ik hier goed zit met mijn vraag. Maar ik heb dus een Onvif camera van Camplete gekocht al een tijdje geleden. En op zich ben ik daar best tevreden over. Alleen (snel) bewegende beelden in de nacht zijn wat onduidelijk. Wel altijd in kleur trouwens.

Maar ik zoek de juiste software daarbij. ik heb wel software van het bedrijf maar die vind ik niet prettig.Ik vond zelf een stukje software wat deed wat ik wilde op 1 klein puntje na. Het wordt in een .VDO formaat opgenomen en alleen de interne speler kan dat afspelen. Dat programma heet iVMS330

Nu ben ik dus op zoek naar (evt betaalde) software waarbij ik zelf aan kan geven welke uren van de dag hij op moet nemen en het opslaat in een MP4 of AVI container.Of in ieder geval iets (veel) meer gangbaar dan .vdo. Gratis mag natuurlijk ook. Iemand ideeën. Heb o.a. BlueIris al geprobeerd maar is TE uitgebreid in mijn optiek,

Dus als iemand van jullie suggesties heeft dan hoor ik dat graag.

Mvg

• pc_freak1
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 18:11
Camplete lijkt meer een leverancier dan een merk.
weet je ook het merk en model van je camera?
Misschien staat die in de lijst van synology en kun je als je een synology nas hebt surveillance station gebruiken?

Als je het niet probeert, kun je het sowieso niet.

• Mr Jaxxs
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 31-05 06:47
Beset Snellejellep

Dank je voor je reactie

Camplete is idd de leverancier. En het is gewoon een eigen merk camera die zich kan classificeren als Onvif camera. En nee (helaas) geen NAS. Ben nog wel aan het kijken of dat een optie is. Maar vind ze vrij prijzig. Nu draait het gewoon op mijn pc