Ik zoek een?
Momenteel heb ik 1 monitor met USB switch en HDMI switch en met twee klikken kan ik switchen tussen laptop A en laptop B.
Nu is daar een tweede scherm bijgekomen en vraag ik mij af hoe ik, met niet al teveel kabels, hetzelfde kan bereiken. Wat ik wil is:
- Laptop A op monitor 1 en 2 of Laptop B op monitor 1 en 2
- Laptop A op monitor 1 en Laptop B op Monitor 2
- Laptop A op monitor 2 en Laptop B op Monitor 1
Ik kan een tweede HDMI switch toevoegen (zie onderstaande afbeelding), maar dat betekent redelijk veel kabels in het zicht want daarnaast heb ik nog een voedingskabel voor beide laptops en beide schermen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/es2rSm9fKrnRfkSAZslv1jdc.png?f=user_large)
Nu is mijn vraag, hoe kan ik bovenstaand vraagstuk oplossen met zo min mogelijk kabels in het zicht voor een redelijke prijs?
Bijvoorbeeld door een USB-C hub/docking (met of zonder voeding) ertussen te plaatsen zodat er minder kabels naar de laptops gaan.
Wat is je budget?
Hangt af van de oplossing.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
- Twee laptops (Macbook en Windows) en twee monitoren (29 ultrawide en 24 regular).
- Beide systemen worden voornamelijk voor werk gebruikt..
Momenteel heb ik 1 monitor met USB switch en HDMI switch en met twee klikken kan ik switchen tussen laptop A en laptop B.
Nu is daar een tweede scherm bijgekomen en vraag ik mij af hoe ik, met niet al teveel kabels, hetzelfde kan bereiken. Wat ik wil is:
- Laptop A op monitor 1 en 2 of Laptop B op monitor 1 en 2
- Laptop A op monitor 1 en Laptop B op Monitor 2
- Laptop A op monitor 2 en Laptop B op Monitor 1
Ik kan een tweede HDMI switch toevoegen (zie onderstaande afbeelding), maar dat betekent redelijk veel kabels in het zicht want daarnaast heb ik nog een voedingskabel voor beide laptops en beide schermen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/es2rSm9fKrnRfkSAZslv1jdc.png?f=user_large)
Nu is mijn vraag, hoe kan ik bovenstaand vraagstuk oplossen met zo min mogelijk kabels in het zicht voor een redelijke prijs?
Bijvoorbeeld door een USB-C hub/docking (met of zonder voeding) ertussen te plaatsen zodat er minder kabels naar de laptops gaan.
Wat is je budget?
Hangt af van de oplossing.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
- Twee laptops (Macbook en Windows) en twee monitoren (29 ultrawide en 24 regular).
- Beide systemen worden voornamelijk voor werk gebruikt..