Er zijn weer nieuwe updates van de liteon drives maar het zelfde geintje als de vorige keer. Hij wil WEER niet flashen. Dat wordt dus weer contact opnemen met liteon support. Shit is dit zeg. Waarom plaatsen ze niet gewoon beide versies op het net. Als het trouwens wel iemand is gelukt om te flashen wil diegene dan zijn systeem hier plaatsen. Dan kunnen we misschien kijken waaraan het ligt waarom die zooi niet wil flashen.
Op mijn 12*10*32 wou hij ook niet (vorige wel), zei dat ik al de laatste versie had???
Juist
Bij mij ging het flachen van de vorige 2 updates gewoon goed
Abit kt7 , Duron 700 , 384 mb/133.......
Abit kt7 , Duron 700 , 384 mb/133.......
Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl
De mijne wou ie ook niet flashen, hij zij dat de nieuwste firmware er al op stond...
Als je geen problemen hebt, niet flashen. Klinkt lullig maar voorkomt onzin.
En gewoon netjes in dos flashen
En gewoon netjes in dos flashen
Dit is IMHO natuurlijk niet geheel correct. Zo'n geupdate firmware brengt behalve buxfixes vaak ook extra functionaliteit en/of performance. Dat is iets wat je gewoon wilt hebben als klant.Op woensdag 29 augustus 2001 13:19 schreef KillerAce_NL het volgende:
Als je geen problemen hebt, niet flashen. Klinkt lullig maar voorkomt onzin.
Zo'n firmware upgrade moet naturlijk gewoon werken, ongeacht de andere hardware in het systeem. Het "don't fix it if it ain't broke" statement is natuurlijk leuk voor non-tweakers, maar als tweaker natuurlijk niet van toepassing.
Volgens mij begrijp ik je vraag niet, of begrijp jij niet wat je vraagt.
Heb je gelijk in, echter flashen blijft gevaarlijk. Je moet gewoon de voordelen tegen de risico's afwegen. Het enig wat ik regelmatig flash is mijn Mainboard, dat gaat godzijdank altijd (afkloppen) goed.
En mijn Lite-on 12x10x40 doet wat ie belooft dus ik flash em voorlopig niet.
En mijn Lite-on 12x10x40 doet wat ie belooft dus ik flash em voorlopig niet.
Kunnen de mensen die de firmware wel kunnen flashen misschien hier hun systeem posten en hun software en drivers. Misschien komen we dan tot een oplossing.
Bedankt
Bedankt
Lite-On 12x10x32
Windows 98 SE
Nero 5.0.9.1
Firmware LS22
Windows 98 SE
Nero 5.0.9.1
Firmware LS22
Lite-On 12x10x32
Windows ME, 2K, XP (geflashed in 2K)
ECDC 5.0, Nero 5.0, Clone CD
3e firmware update alweer en nog nooit een probleem gehad (klopt af)
Windows ME, 2K, XP (geflashed in 2K)
ECDC 5.0, Nero 5.0, Clone CD
3e firmware update alweer en nog nooit een probleem gehad (klopt af)
Lite-on 16*10*40
WinME
Nero 5.5.4.0
PIII 600, 128 mb ram (zal er wel niks mee te maken hebben)
Phoenix bios (misschien heeft dat er iets mee te maken?)
WinME
Nero 5.5.4.0
PIII 600, 128 mb ram (zal er wel niks mee te maken hebben)
Phoenix bios (misschien heeft dat er iets mee te maken?)
Verwijderd
brander: lite-on 8*4*32
via LS 17 opgewaardeerd naar 12-10-32
LS 22 gewoon geflashed, daarna LS 23. Flashes uitgevoerd in Win Me en de laatste in Win Y2K. Werkt perfect. Tevens geflashed met gebruik van steeds oplopende versies van Nero. Lijkt me echter nauwelijks relevenant. Laatste flash bij nero 5.5.1.8
Overigens: lite-on gebruikt soms 2 verschillende type nummers voor gelijkwaardige flashes. Bijv. LS 3822 = LS 22. Dit doen ze om bepaalde problemen bij oplopende firmware versies te voorkomen. Dan kan het dus lijken dat er nieuwe firmware is, maar dat is dan niet zo. Dit leidt dus tot de boodschap dat de nieuwste versie van firmware er al op staat.
via LS 17 opgewaardeerd naar 12-10-32
LS 22 gewoon geflashed, daarna LS 23. Flashes uitgevoerd in Win Me en de laatste in Win Y2K. Werkt perfect. Tevens geflashed met gebruik van steeds oplopende versies van Nero. Lijkt me echter nauwelijks relevenant. Laatste flash bij nero 5.5.1.8
Overigens: lite-on gebruikt soms 2 verschillende type nummers voor gelijkwaardige flashes. Bijv. LS 3822 = LS 22. Dit doen ze om bepaalde problemen bij oplopende firmware versies te voorkomen. Dan kan het dus lijken dat er nieuwe firmware is, maar dat is dan niet zo. Dit leidt dus tot de boodschap dat de nieuwste versie van firmware er al op staat.
Pagina: 1