Mijn vraag:
Hoe kan ik een "custom" field, die uit de database komt, sorteren (zoals <tb> 1 </tb> <tb> 2 </tb> etc...)
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Een stukje code voor het generen van de tabel wat ik gebruik is:
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ergens moest ik een "order by: asc" of zo iets bij zetten, alleen als ik dat doe (ook met DIR=asc) krijg ik helaas toch n fout.
Momenteel word het gesorteerd op n random ID in de achtergrond... maar deze kan ik niet wijzigen ivm andere relatie`s/functies.
Heeft toevallig iemand n suggestie?
*note: applicatie is gedeelte zelf ontwikkeld en gedeelte geschreven door n 3de partij die behoorlijk omslachtig is.
Hoe kan ik een "custom" field, die uit de database komt, sorteren (zoals <tb> 1 </tb> <tb> 2 </tb> etc...)
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Een stukje code voor het generen van de tabel wat ik gebruik is:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| <?php if ($this->displayCustomField) { foreach($this->fields as $fieldId) { $cols++; ?> <th class="veld<?php echo $fieldId; ?>colom"> <?php echo $this->fieldTitles[$fieldId] ; ?> </th> <?php } } |
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ergens moest ik een "order by: asc" of zo iets bij zetten, alleen als ik dat doe (ook met DIR=asc) krijg ik helaas toch n fout.
Momenteel word het gesorteerd op n random ID in de achtergrond... maar deze kan ik niet wijzigen ivm andere relatie`s/functies.
Heeft toevallig iemand n suggestie?
*note: applicatie is gedeelte zelf ontwikkeld en gedeelte geschreven door n 3de partij die behoorlijk omslachtig is.
[ Voor 3% gewijzigd door RobIII op 31-10-2022 16:49 . Reden: Syntax highlighting en indenting ]
DPC Chef-kok :)