Schermopname incl audio geminimaliseerd

Pagina: 1
Acties:
  • 357 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldmemberf1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:45
Ik wil graag een schermopname maken, maar dan geminimaliseerd zodat ik tijdens de opname nog andere dingen kan doen (de opname duurt 5 uur). Ook heb ik de audio nodig van de opname.

Is er software voor OSX beschikbaar die dit kan doen? De standaard Quicktime capture kan dit niet.

Beste antwoord (via goldmemberf1 op 31-10-2022 17:40)

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldmemberf1
Top! Weet jij ook of audio capture ingebakken is? Of heb ik daar weer een loopback achtige software voor nodig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donnie1992
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-09 15:10
Top, zo'n topic met 0 eigen inzet.
Heb je de frontpage van de link überhaupt bekeken. Daar staat het antwoord op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldmemberf1
donnie1992 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 17:14:
Top, zo'n topic met 0 eigen inzet.
Heb je de frontpage van de link überhaupt bekeken. Daar staat het antwoord op.
Top, zo'n azijnzure reactie. Waar staat het dan? Op Mac werkt desktop audio capture namelijk niet, tot op heden was daar altijd een 3rd party app voor nodig a la loopback / Blackhole. Of heb jij een andere ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascension
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-09 19:56
Bij Features, letterlijk op de 1e pagina van die site:
High performance real time video/audio capturing and mixing. Create scenes made up of multiple sources including window captures, images, text, browser windows, webcams, capture cards and more
Intuitive audio mixer with per-source filters such as noise gate, noise suppression, and gain. Take full control with VST plugin support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donnie1992
goldmemberf1 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 17:40:
[...]

Top, zo'n azijnzure reactie. Waar staat het dan? Op Mac werkt desktop audio capture namelijk niet, tot op heden was daar altijd een 3rd party app voor nodig a la loopback / Blackhole. Of heb jij een andere ervaring?
Beter azijnzuur dan een leeg glas.
Zelfs in de productfoto staat een kopje met desktop Audio.
Buiten dan, wat is de moeite om het zelf even uit te proberen of uit te zoeken, of wordt je altijd het liefst uit het handje gevoerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

donnie1992 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 17:57:
[...]

Beter azijnzuur dan een leeg glas.
Zelfs in de productfoto staat een kopje met desktop Audio.
Buiten dan, wat is de moeite om het zelf even uit te proberen of uit te zoeken, of wordt je altijd het liefst uit het handje gevoerd?
Je kunt ook gewoon vriendelijk en behulpzaam reageren. Op deze manier reageren is niemand mee geholpen. Als een reactie of topic je niet aanstaat, maak dan een TR aan, en gaat niet zo reageren. Zie ook .plan: Wij willen een vriendelijker Tweakers.

[ Voor 6% gewijzigd door Daedalus op 31-10-2022 18:12 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donnie1992
Daedalus schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 18:12:
[...]
[mbr]Je kunt ook gewoon vriendelijk en behulpzaam reageren. Op deze manier reageren is niemand mee geholpen. Als een reactie of topic je niet aanstaat, maak dan een TR aan, en gaat niet zo reageren. Zie ook .plan: Wij willen een vriendelijker Tweakers.[/]
Ben ik gedeeltelijk met je eens, maar als je na een reactie niet eens de moeite neemt om daar even in te kijken, met name als het antwoord op de pagina zelf staat, waarin ik ook nog op attendeer in mijn antwoord, dan ben ik toch vrij om te reageren? Want volgens mij staat er altijd nog in de topicregels op tweakers iets over eigen inzet, toch ;) ?

Als die het had geprobeerd en er dan niet was uitgekomen is een ander verhaal (imo), maar niet eens de moeite willen nemen steekt mij een beetje op een forum als tweakers, het is immers geen google.

[ Voor 11% gewijzigd door donnie1992 op 31-10-2022 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

donnie1992 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 18:44:
[...]

Ben ik gedeeltelijk met je eens, maar als je na een reactie niet eens de moeite neemt om daar even in te kijken, met name als het antwoord op de pagina zelf staat, waarin ik ook nog op attendeer in mijn antwoord, dan ben ik toch vrij om te reageren? Want volgens mij staat er altijd nog in de topicregels op tweakers iets over eigen inzet, toch ;) ?
Eigen inzet is belangrijk ja, maar er staat ook dat je het modden aan de moderators over moet laten. Voor de volgende keer is het beter een topic report aan te maken, of gewoon een antwoord geven op wat er is gevraagd, ook al is het iets wat met minimale inzet zelf te vinden is.

Maar laten we het hier bij houden. De TS heeft z'n antwoord. Voor verdere discussie over inzet en hoe te reageren zijn er de diverse feedback-topics :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.