Pricewatch filter

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-05 10:35
Waarom kan ik in de pricewatch niet op Mac Mini filteren? Wat ik ook invul, de iMac staat er steeds bij. Worden de letters "mi" soms als "M1" gelezen? Zie ook:
https://tweakers.net/pcs/...IrEFD9BR29EKxZj_rb_7P8fAE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:44

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@torp De Mac Mini 2021 bestaat niet, het laatste model (dus met M1 chip) kwam in 2020 op de markt: product: Apple Mac Mini 2020 M1, 8GB ram en product: Apple Mac Mini 2020 M1, 16GB ram

Zelfs als je het door jou ingestelde datumfilter weer weghaalt, krijg je ze echter nog steeds niet terug, dat heeft weer te maken met het jaartal 2021 in het trefwoordenfilter, wat dus niet klopt in combinatie met de Mac Mini.

Waarom je nu ineens allemaal iMacs te zien krijgt met een zoekopdracht op Mac Mini (zelfs al zet ik het tussen quotes), geen idee, maar dat kunnen we beter aan @ACM vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
Ja sorry, dat jaartal had ik beter weg kunnen laten. Het ging mij om de ongewenste iMac resultaten.

[ Voor 3% gewijzigd door torp op 31-10-2022 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

mac matched ook met iMac (vanwege die hoofdletter).
En er zijn vast specificaties die ergens het woord mini in hun naam of beschrijving hebben.

En door die 2021 matchen de de originele mac mini's juist niet ;)

Als je "mac mini" (met aanhalingstekens) gebruikt krijg je wat je bedoelt en anders dus een mix van mac's en imac's:
https://tweakers.net/pcs/...4-AQLYXMvwiaLUU-Zf_Y_n5Ag

[ Voor 6% gewijzigd door ACM op 31-10-2022 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
Aha. Uiteraard had ik van alles geprobeerd, maar de aanhalingstekens zijn hier dus cruciaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
Aha. Uiteraard had ik van alles geprobeerd, maar de aanhalingstekens zijn hier dus cruciaal.
ACM schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 14:29:
En er zijn vast specificaties die ergens het woord mini in hun naam of beschrijving hebben.
Ja, dat kan bij zo'n generieke naam. Maar het blijft vreemd, want onder "Kenmerken" is zelfs bij alle uitgeklapte specs nergens "mini" te vinden... Zijn er ook onvermelde gegevens die doorzocht worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

torp schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 15:06:
Ja, dat kan bij zo'n generieke naam. Maar het blijft vreemd, want onder "Kenmerken" is zelfs bij alle uitgeklapte specs nergens "mini" te vinden... Zijn er ook onvermelde gegevens die doorzocht worden?
Ja... @Glaanie lijkt me dat deze erbij komt door de alias op categorieniveau "mini-pc" voor PC's.

Het zal om dezelfde reden ook wel matchen met "mac htpc" (zonder quotes) als zoekopdracht.
Pagina: 1